my name is eroy

şimdi bunu yazarken bile başıma bişey gelir mi korkusu hakim. nedendir bilmiyorum ama bir talihsiz serüvenler dizisinin içinde gibiyim. hergün o güne etkiyen bir büyük kaza ile geçiyor.
iyi birşey olduğunda mutlaka kötü birşey arkasından koşa koşa geliyor. cnbc-e deki my name is earl deki earl ile aynı kaderi paylaşıyoruz diyesim geliyor. zaten isimler de benziyo birbirine ben de mi karma' ya başlasam? bıyığım da olsa earl' e benziyecem :P ben de bi liste hazırlasam diyorum ama öyle kimseye de zararı dokunacak şeyler yapmadım ki :)
perşembe günüm iyiydi mesela ama tam eve giderken kafamı minibüsün biyerine çarptım, neresi olduğunu göremedim ama bak hala acıyo. ya da dün maçta sol dizimi fena sakatladım sek sek yürüyorum :) eve geldim elime kahve döktüm ( hem de şakayla kardeşimi kahve ile tehdit ederken cümlemi bitirdiğim anda elime döküldü. allah' ın sopasının olmadığını anladım o zaman :) ) bundan klavye ve mouse da nasibini aldı :) veya cuma günü aniden hocayla konuşmam gerektiğini anlayıp toplam 5 dakika konuşmak için 2 buçuk saat yol teptim ki onun öncesinde tam da ne güzel bir gün oh biraz dinleneyim diyordum :) tüm yoklamalarına var olduğum bir dersin bi kere ilk dersine girmeyip de o zaman quizle ile yoklama yapması ve bunun bana +1 nota mal olması da ayrı bir şey ( şey işte bi isim bulamadım şeyden başka :P ) şimdi de oturdum proje yapıcam bakalım ne ile karşılacam merak ediyorum :)

  1. Comment by Adsız on 01:17  

    bak ben anlatayım ne olacak, tam masa başına oturmuş projene başlıyorken kağıdının üstünde daha önceden farketmediğin beyaz noktacıklar olduğunu göreceksin. bu noktacıkları daha dikkatli inceldiğinde kartonpiyer(evet naapayım bilmiorum yazılışılını) benzeri bi madde olduğunu anlayacaksın.kafanı kaldırıp tavana bakacaksın veeeeeeeeeee.......

  2. Comment by Adsız on 01:21  

    ya bi de bişe itiraf edicem, earl ismi pearl a benzemiyo mu? maalum dizinin lafı her geçtiğinde 'my name is pearl' diyesim gelio

  3. Comment by eroy on 12:35  

    koca tavanı kafaya yiyecem :P neyse dün de hiçbirşey yapmadım desem yeridir. bugün yapayım dedim ama dün akşam staj için aradılar ve öğrenci belgesi ve transkript istediler ben de onlar için 3 saat yol teptim yine. bindiğim metronun bozulması da talihsiz serüvenler dizimin devam ettiğini gösteriyor :) şimdi evdeyim acaba şimdi birşey olur mu diye düşünüyosum ama metronun bozulması sanırım bugün için yeterli olmuştur. ha bi de okuldayken merdivende ayağım takıldı feci düşüyodum :) bak o da şimdi aklıma geldi :) giderek doz artıyor :P bunu yok mu çaresi :)

  4. Comment by Adsız on 18:32  

    KARMA HER ZAMAN KAZANIR.

  5. Comment by eroy on 18:33  

    evet ne yazık ki öyle :)
    ama ben iyi şeyler yapıcam artık korkmama gerek yok :P