sınavlar devam ediyor.

en son hatırladığım yatağa paralel değil de dikine uzanmıştım. kafamı yere doğru sarkıtıp öylece bir süre durdum. sözde kafa toplamaya çalışıyorum ya da sonradan farkına vardığım şekliyle değişik bir intaar metdu :P ama bre salak eroy topladığın tek şey beyne hücum eden ve bir süre sonra kafaya aşırı kan toplanmasına bağlı semptomlardan dolayı seni hakkı rahmetine kavuşturacak olan kan :) uzun süre öyle durduğu için ölen var mıdır acaba? bence ben kontrolü kaybettim ve içerden birileri yeter bize çektirdiklerin biz gidecez ama seni de yanımızda götürecez ahaha! diyip öylece yatağa uzandılar. tüm gün ezber ve problem ile uğraşınca bir süre sonra beyin faaliyeti sıfıra iniyor :P faaliyeti değil de kontrolü. hiç birşey yapacak gücüm yokmuş gibi sanki.
öyle elimde kahve ile sağa sola gidiyorum. esniyorum ama uyursam uyandığımda çok acı çekecem uyumamam lazım dediğim bir günün sabahında burda yazıyorum. ama hala esniyorum :)