Live 4 it! haftanın klibi



merhaba, korn "did my time" ile Live 4 it! haftanın klibi köşemize konuk oluyor. artık zamanının dolduğunu düşünenler için süper bir şarkı. sinir var şarkının içinde. iyi ve kötünün savaşını angelina jolie ile göstermek güzel fikir yani izletiyor kendini klip. zaten şarkı tomb raider' ın soundtrack' i. ben soundtrack' leri ayrı bi seviyorum.
herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Adsız on 13:39  

    ancelina juliyi sevmiyorum hıh!

  2. Comment by Emir Bey on 14:22  

    süper şarkı süper klip korn un gaza getirici yanı mükemmel !

  3. Comment by deli mine on 18:21  

    haftalar ne çabuk geçiyor.. bu beni mutlu mu ediyor mutsuz mu.. bilmiyorum.. her hafta yeniden ayni şeye başlamak.. sıkıcı ve saçma gelmeye başladi..

  4. Comment by aslında.. on 19:51  

    eysean a katılıyorum, angelinayı sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum!

    not: hayır kıskanmıyorum hıh!

    :)))

  5. Comment by tılsım on 20:55  

    Kesinlikle soundtracklar ayrı bir güzel oluyor ;)

  6. Comment by Tugc on 07:53  

    Eysean seni kinadim..Angelina Jolie gibi bir hatun yaaaa..sevilmez mi.. ben bir bagyan olarak bile bayiliyorum.

  7. Comment by eroy on 15:06  

    >eysean
    hıh.. sen sevme aman muhalif kanat seni :P

    >emir bey
    işte yaa müzikten tınıdan anlayan insanla konuşmak da ayrı bi keyif ;)

    >deli mine
    umutsuzluk canımcım.. mutluluk veya mutsuzluğu belirleyen şey..

    >aslında
    :) neyse bak en azından eysean gibi saklamıyosun neden sevmediğini ;P

    >tılsım
    kesinlikle ;)

    >tugce
    angelina jolie sevenler yamacıma toplansın ;P

  8. Comment by Neo on 15:07  

    Angelina Jolie'nin içinde olupta izleyip sevmediğim bir tek filme rastlamadım henüz.. çok ilginç karakterlerde gördük ama her birinde o hatun olmanın getirdiği cazibeliği ve ayaklarını yere sağlam bastıran, kolay lokma olmadığını gösteren cesaretini çok iyi harmanlıyor.

    zaten artık evli barklı bir ablamız o :) evlat edindiği bir çocuk zaten vardı ve şimdi kocası Pitt ile ürettikleri yeni çocuklarıyla çektikleri bir resim de vardı hatırlarsanız. o resim bile çok güzeldi mesela :)