herşey bi garip zaten. bu da öyle..

tek forvet olmak da bi garip, ilerde tek başına filan. herkes koşuyo, sen bi vuruyosun gol oluyo..

  1. Comment by Tugc on 10:39  

    Bir iş yerindeki tek stajyer olmak da garip. her hafta farklı birime yolluyorlar, masandaki bilgisayar çalışmadığından o masadan bu masaya koşturuyorsun tek başına filan.
    Yani düşününce, ben de bir nevi forvetim galiba :)

  2. Comment by Emir Bey on 11:56  

    görüşmeyeli oldu baya !

  3. Comment by Yeditepe İstanbul on 21:44  

    Sen iyi bir forvetsin ama tek forvet değil de, pivot forvet oynasan daha iyi olur. Yani yanında Ümit Karan tarzı bir adam olsa mesela; kesin gol kralı olur :)

  4. Comment by Adsız on 23:20  

    ahhahaha armut piş ağzıma düş. ama çiğnerken enerji sarfediyorum, olmuyo bak!

  5. Comment by eroy on 01:05  

    >tugce
    başında tek olan herşey bi garip zaten ;)

    >emir bey
    haklısınız valla. ben de daha sık görüşmeyi çok istiyorum. şu araba beni bitirdi resmen.

    >gündemdekiler
    ehehehe :) teşekkürler abi. tekrar bi halısaha rutinine girsek ne güzel olur ya. kondüsyon da böyle çok oldu bende :) bi yerlere harcamak lazım ;P

    >eysean
    :P tek forvet hep daha fazla uğraşır :) yalnızdır. herkesten uzaktır.