bi garip tabii..

yorgun olmak garip bişey. hiçbişey yapamıyosun filan. kahve içip uyuyosun hemen..

  1. Comment by Tugc on 11:36  

    olsun uyumak da guzeldir bence.:)

  2. Comment by Adsız on 12:18  

    eray uyannnn. hiltona turist kafilesi gelmiş :D

  3. Comment by Emir Bey on 16:14  

    ben daha şöyle bir şey bekliyordum :

    yorgunluk da garip bir şey böyle uyku falan =)

    ehehe =)

  4. Comment by eroy on 10:29  

    >tugce
    uyuyamamak da güzel. bi sürü güzel şey var ama iyi-kötü değişiyor.

    >eysean
    ehehe.. sorma yaa ben orda turistlere bakmıyorum be. bilimsel bi seminer bu :) dünyayı kurtarmaya çalışıyoruz işte :P

    >emir bey
    eheheh :) abi ben bunu yazdığımı bile siteye girince hatırladım :D kafa 88 milyon olmuş :) evet bu pek olmamış ama zayıf bi anıma denk gelmiş :)

  5. Comment by Adsız on 03:05  

    People should read this.