kalkmamak daha iyi

eğer yaşamak istemiyosan o güne uyanmanın da bir anlamı yok. hiç kalkma daha iyi.

  1. Comment by Tugc on 11:38  

    Ama ya degisik bir sey olacaksa ve sen ön yargidan dolayi kaçiriyorsa..
    Olmaz..Kalkmak gerek sabahlari..Hosuna gitmezse yatarsn yine :)

  2. Comment by Adsız on 13:28  

    katılıyorum yatmak lazım. ama işte arkadaşlar teli çaldırıp kapatırsa uyanıyosun :D

  3. Comment by Emir Bey on 14:59  

    kalk bir gez dostum yahu !
    otur otur olmaz
    yat yat hiç olmaz :D

  4. Comment by deli mine on 02:26  

    yataktan kalkarken döyle düşünürsen aslında sne uyanmamişsindir ki cnm.. gözün kapali dolaşip ruru hiçbir şey görmeden tekrar yataga yatarsin.. ama bunun anlami yaşamak degil yaşlanmak olur.. yapma bunu..

  5. Comment by BuSe on 10:18  

    ya benim bünyem alıştı ne kadar uyanmak istemesemde uyanıyorum bi şekilde elimde deil yahu:D
    Ama sende uyan o gün belki farklı bişey olacak ve yaşamak istiyor olacaksın tekrar.Yani belki..

  6. Comment by eroy on 11:14  

    >tugce
    6 da kalkmıştım. baktım herşey aynı. tekrar yattım :)

    >eysean
    ehehe.. ööle arkadaşlar kolay bulunmaz ama ;P

    >emir bey
    yatmak da bi garip. uyuyosun filan. ;)

    >deli mine
    yaşlanmak için daha çok genciz evet ;)

    >buse
    olasılık.. sadece bunun için bile uyanmaya değer evet ;)