Live 4 it! 2. yıl şenlikleri başlarken..

şimdi nerden başlasam.. canımın inanılmaz sıkkın olduğu birgündü. hani neyi nasıl hissetsem bilemiyorum dediğim zamanlardan biri daha. düşündüğünüz herşeyin aslında tamamen farklı bi şekilde olduğunu gördüğünüz zamanlar olur. böyle bağırıp çağırmak istersiniz.. hiç öyle bişey yapmadım ama oturup sigara içtim sadece. tek iyi yanı bu var. ama nasıl desem bilemiyorum ya. yazamıyorum da, bişey de diyemiyorum. sıkılıyorum sadece. ruhsuz gibi evin içinde dolaşıyorum. neden böyle, nasıl bitecek,.. saçma salak sorular var bi sürü hem de. neyse ya bilmiyorum artık.. hani yeter dedim zaten daha fazla uğraşamıycam hiçbişeyle.. böylesi bi zamanın ertesi günü oky ile buluştuk. konuşmamız gereken şeyler vardı :P
birlikte vakit geçirmekten en çok hoşlandığım insan oky. nasıl desem çook uzun zamandır böyleyiz biz.
haydarpaşa garına yanılmıyorsam ilk defa girdim. ordan ilk kez trene bindim. daha önce binip binmediğimi bilmiyorum. kendimi bildim bileli ilk defa girdim diyim. kendimi bilmezkenki zamanları da hatırlamıyorum zaten :) ben şimdi trene binince heyecan oldum heryere sataştım bööle çocuk gibi fotoğrafa büyük olarak bakarsanız camdan sarkmayınız yazısını görebilirsiniz :P ironi de yapalım dedik :)
trende benim "kutu kedi şerafettin" dediğim minnacık tabirini fazlasıyla hakeden bi kedicik taşıyan biri oturdu. başta benim içinde civata filan vardır dediğim yerde bi kedicik vardı. videosunu da çektik lakin sonra yayınlamak üzere saklıyorum :P
seve seve bitiremedik zaten :)
oky ike kadıköy' de de oturduk. çokça konuştuk tüm meseleler hakkında. herşeye değindik ve fikir birliğine vardık ki teknoloji çok gelişti :P yakında herşey mümkün :) sonra başka başka şeylerden de konuştuk.
sonra gördük ki ikimizin de canı tatil istiyor. ikimizde ayrı ayrı yalnız çıkacağımıza neden beraber gitmeyelim dedik. bozulan ilişkimizi düzeltme tatili gibi :P ehehehe yok öyle bişey tabii ki ;) ama tatile gidiyoruz gerçekten. rezervasyonumuzu bile yaptırdık. ağustos da tatil blogumuzla sizlerle beraber olacağız.. eroy ft. oky misali bişeyler yapıcaz.
fikir birliğine vardık ki, alışveriş yapmamız gerek. tatilden önce almamız gereken çook şey var. tatile harcıycağımızdan fazlasını tatil altyapısına harcayacak olmamız, altyapının ne kadar önemli olduğunu ve bu olmadan avrupa' da başarının hayal olduğunu gösteriyor :P ahaha nasıl da saçmalayabiliyorum ben hemen de.
bakmayın güldüğüme aslında ne hissedeceğimi bile bilemediğim bi zamanlar bunlar ama bu hafta "Live 4 it! 2. yıl şenlikleri haftası" hem de ööle bi zamana geldi ki. yani tam greatest hits yapıyodum yorumu yedim kafama, öncesinde de zaten hep dert hep keder. tam da bitti derken şans eseri bişeyleri görmek. aman yaa hiçbişeyi yapmama izin yok gibi. tamam kabulleniyorum be. ne olursa olsun diyip gitmek istiyorum. ve bişeyleri aşağıdaki gibi bırakırken bi parça bile pişmanlık duymak istemiyorum. nasıl olacak bilmiyorum.
ama hayat ne garip di mi vapurlar filan..

  1. Comment by Tugc on 02:11  

    kedi de benimle olacaksa ben vapurdan korkmam.
    tatile cikamiyorum ben.egeli olunca bu kavram koreliyor. diyorum ya:)
    ancak tatile cikanlari agirlamakla tatil havasi siniyor uzerime.

  2. Comment by eroy on 02:26  

    neyse bak çıkıyorum ege turuna.. işte zaman nasıl da herşeyi değiştiriyor. hiç aklına gelmeyecek şeyleri önüne getiriyor.
    kedi ne yazık ki trende kaldı..

  3. Comment by oky on 04:36  

    heheh sağol benim hakkımda ne düşünüyosan allah sana 2 katını versin :)
    tatil için alışveriş yapmanın da öyle bir zevki vardır ki şimdi, hani yemek yaparken kokusundan doymak gibi olmaz inşallah :P

  4. Comment by Emir Bey on 08:38  

    altyapı en önemli bir şeydir tatilde
    hatta altyapıdan yetişme tatilciler sıradan turistlere kıyasla daha da değerlidir güneyde özellikle.

  5. Comment by Adsız on 13:39  

    şenlikte göbek atacağım!

  6. Comment by eroy on 14:20  

    >oky
    aman allah göstermesin :P

    >emir bey
    hmmm yani biz takıma sonradan alınan yıldız statüsünde oynayacağımız için zorluk çekeceğiz galiba :P

    >eysean
    ahahaha.. o anı düşünemiyorum bile :P

  7. Comment by bluetut on 16:09  

    İyi tatiller karnede asker yoktur umarım ;)

    Oky'in solo fotoğrafındaki bakışı bana hep borç alıp ödemeden kaçtığım ve yıllar sonra bir tenhada karşılaştığım kişi gibi geliyor:)

  8. Comment by Adsız on 16:11  

    İRONİNİN KRALI :Tatil için öyle bir alışveriş yapın ki tatile gitmeye paranız kalmasın.

  9. Comment by Adsız on 16:28  

    Nereye gittiğinizi söyleyinde biz oraya gitmeyelim.Siz gittimi 1 hafta yağmur yağar oraya.

  10. Comment by Adsız on 00:11  

    Sattın yani beni.Bütün kızlar benim olur artık

  11. Comment by eroy on 00:40  

    >bluetut
    ahahaha bilerek bi tane bıraktım. ööle yapmam gerekiyodu :)
    14 numaralı alacaklı bakışı yapmış :P

    >karamba karambita
    ahahahaha :) ööle bişeyin olması mümkün gibi :D

    >karamba karambita
    abi naaptın yaa o kadar da değilizdir yani :) ya da bilemiyorum :P talihsiz serüvenler dizisi gibiyiz aslında bakalım ne olacak :D

    >bir dost
    ooo.. sonunda yorum yazdın yani ;)
    ahahaha yok abi satmadım ben gelicem yanına :D seni yalnız bırakır mıyım :D

  12. Comment by oky on 06:08  

    bu arada söylemem lazım ilk fotonda çok süper çıkmışsın, valla benim bugüne kadar gördüğüm 10.000 adet eray fotosundan en iyisi resmen :)

  13. Comment by eroy on 08:35  

    ehehe :) teşekkürler abi. ben de çok beğendim o yüzden en üste koydum :)