Live 4 it! haftanın klibi

merhaba, haftanın bu en çok hit alan gününde beraberiz. pinhani - ben nasıl büyük adam olucam ile bizimle beraber. ben geçen haftayı seminerde geçirdiğim için bi anda böyle kariyer hevesine kapıldım. off ya ben nasıl da harcıyorum zamanı. şimdi ben bööle konuşurken cv' ye filan baktığında süper diyosun. ama ben bööle bi silkinmem gerek dedim. çok ama çok çalışmak gerek dedim. oyy ama bilmiyorum nasıl desem hani tam da olması gerektiği gibi olmalı herşey. yapmalıyım bu kez vazgeçmiycem. açılın ben geliyorum tadında çalışmak gerek hem de. nasıl büyük adam olucam ben be :)
herkese iyi haftalar diliyorum..

  1. Comment by deli mine on 23:58  

    geçen annem elinde gazeteyle odama geldi.. cansu dedi bu eray degil mi.. baktim anaaa evet bu eray dedim :D annem aferin çocuga dedi.. annem aferin dediyse sne büyük adam olmuşsun demektir :)

  2. Comment by Emir Bey on 11:07  

    büyük adam olunmaz büyük adam doğulur :D

  3. Comment by Tugc on 11:39  

    böööööö demek geldi birden içimden..ama böyle öcüüü gibi böööö :P

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 21:01  

    Neyse ki ben küçük bir adam olabilmenin gayretindeyim :)

  5. Comment by Adsız on 22:49  

    CV in değil, kalbin büyük olsun.Ben büyük adam olucam dediğinde aslında işte o an küçülmeye başlamışsındır.(acı fekat gerçek)

  6. Comment by eroy on 10:22  

    >deli mine
    benim de bikaç gün sonra haberim oldu. bi türlü bulamadım gazeteyi ya. 2 haftada bir ilanımız çıkıyor gazetede benim de o gün almayacağım tutmuş :)
    teşekkürler ;)

    >emir bey
    ahahaha :) haklsınız efendim. ama evrimin de varlığını kabul etmek gerek :)

    >tugce
    korkuttun beni bi an :) gerçekten korkuttun. sebebini de biliyosun ;P

    >gündemdekiler
    çıtayı hep yüksek tutmak gerek abi. büyük güç büyük sorumluluk ister ;) boşuna harcanan bi potansiyel olmak istemiyorum ben :)

    >karamba karambita
    olsun valla :) ama içindeki potansiyeli kinetiğe dönüştürmen de gerek bazen ;) ama iş yapan bi kinetik olmalı :) yoksa gerisi gerçekten acı :)