Live 4 it! haftanın klibi



2. yıl biterken haftanın klibi devam ediyor. şebnem ferah - sigara ile bizimle beraber. yine geçtiğimiz zamanları anlatan birşey olsun istedim. içindeki tüm şarkıları sevdiğim ender albümlerden biriydi perdeler. ne günlerdi o günler diyesim geldi. ama şimdi daha da bi garip ben sigara içiyodum filan. sen gittin ama.. bilseydim bi daha görmiyceğimi otobüsten inerken son bikez daha bakardım. ama senin bakma şansın vardı.. herşey geride kaldı. sigara da söndü heryer kül oldu ve bir rüzgarla dağılacaktır. nasıl desem böyle eğlendikten sonra nasıl oluyor da herşey bir anda böyle rahatsız edici bir üzüntüyle kaplanıyor. herkese iyi bir hafta diliyorum..
hem zaten üzülmek de bir garip. evde kahve bitince de üzülüyosun sevgilin terkedince de..

  1. Comment by batu on 03:33  

    o değil de şebnem ferah ne kadar zayıfmış o klipte öyle!

  2. Comment by eroy on 08:59  

    zaten sanırım sadece can kırıklarında biraz kilolu çıkmıştı. o kadar da olur :)
    bi de ne güzel sırtı var şebnem ferah' ın. aşık oldum birden tekrar :)

  3. Comment by Tugc on 10:40  

    insan evde kahve bitince uzuluyor, sonra ben sigaram kalmayinca uzuluyorum, bir yerden baskasina giderken de.. Ama korrelasyon katsayilari farkli oluyor.
    nolursa olsun guzel haftalar kuzucum, en azindan pazar hic eglenmemis de olabilirdik, dimi :)

  4. Comment by Adsız on 11:34  

    Gidenle dost kalıp aşk yaşayamamak daha üzücü gibi.

  5. Comment by Adsız on 11:35  

    şebnem ferah dinlemem pek, kahvede sevmem. o yüzden söyleyecek kelam bulamadım.

  6. Comment by Adsız on 22:11  

    Adresini ver.Sana 50 kg kahve,55 kg kız göndereyim.İkiside sana bir yıl yeter.Üzüldüğün şeye bak(Hoooop!İşin kız tarafı şakaydı.Pimp falan değiliz)

  7. Comment by Emir Bey on 23:03  

    attık sigarayı ben de yoğurt bitti ona üzüldüm de bir gün bir konuşmak lazım sizle oturup karşılıklı. geiye baktığımda o kadar çok diyorum ki aptallıkta sınır tanımamışım diye.

  8. Comment by tılsım on 23:36  

    Bu şarkyı duyunca bir arkadaşı deli ettiğimiz aklıma geliyor. Hiç sevmez bu şarkıyı :D Biz de kulağının dibine geçip ben sigara dumanın altında diyerek deli ederdik :D Şarkının yanında bizim seslerde eklenince iyice kudururdu :D. Ne günlerde beee :D

  9. Comment by deli mine on 22:19  

    ben de bazne şaşiriyorum kendime.. bazen oluyor.. çok sevdigin şeyler içini ürpertiyor.. ürpetmek dogru kelime degil saniri.. içini kötü yapiyor.. başka yere bakmak istiyorsun.. sen de başka yere bak eraycim

  10. Comment by eroy on 10:24  

    >tugce
    elbette ki üzülmenin şiddeti değişiyor. ama üzülüyosun ya garip işte.

    >umar
    sanmıyorum..

    >eysean
    yaptıklarından pek haz etmiyosun diyosun yani ;P

    >karamba karambita
    ahahaha.. saolasın ;) yok aklıma bile gelmedi pimp olayı ;P
    hmmm olabilir ya madem içinden gelmiş yollamak da fayda var :)

    >emir bey
    yakın bir zamanda görüşürüz sanırım tekrar. artık blog buluşması kıvamında değil dost sohbeti tadında ;)
    aptallık konusunda sizinle tamamen aynı fikirdeyim kendi geçmişime baktığımda da.

    >tılsım
    hep geçiyor günler.. ben de bu şarkıyı dinleyip kimleri düşünürdüm. ey gidi günler..

    >deli mine
    bakmak değiştiriyor mu ki cansucum.. bilmiyorum.