bir zamanlar Live 4 it!

okulda son finalime de girdim bugün. normalde bitmiş olacaktı okul çift lisans olayı filan olmasaydı. artık seneye iki diploma birden olacak. nasıl olacak bilmiyorum gerçi komik bişey gibi geliyor bana :) bu yıl çok kötü bitti. halbuki aşağıda yazdığı gibi süper başlayan bir yıldı. hem okulun hem de Live 4 it! yılının aynı zamanda bitmesi hoş bi tesadüf. bu yılın başında gitmiştim büyükada' ya ve şimdi de sonunda gidiyorum. tesadüf diyim.. onunla da orda tanışmıştım. herşey geride kaldı ama artık. ve bu gece de ben geçen zamanı sorgulayadurayım. sizi de bu flashback ile yalnız bırakıyım. tıpkı benim gibi.. lost gibi oldu sanki bu ada olayı :)
zaten deniz de bi garip üstünde adalar filan..

previously on Live 4 it!..

atlayamaz ki! atlayamaz ki!

yaşamak güzel şey. yaşama sevinci pek bi var içimde şu sıralar (gerçi bu fotoyu çekerken bi düşeydim ben ordan görürdünüz yaşama sevincini :P ) bu foto nostaljik geliyo bana çünkü burdaki sırma saçlarım artık yok! evet saçımı kestirdim! anakin skywalker gibi olması için uzattığım saçlarımı kestirdim. inanılmaz ötesi bi değişiklik. yeni halimi merak ededurun :P (gerçi kim merak edecekse ehehe) allah' ım sana geliyorum diye bağırınca gülmekten düşüyodum tabii ne komik olurdu ya :) (bu arada durduğum yer gerçekten çok yüksek düşeydim cidden bu blog sahipsiz kalırdı lan bi sigorta bi emekli aylığı mı bağlatsam buraya bana bişey olursa ortada kalmasın gariban :P) ben bir melek gördüm sanırım bu gece umarım şu an yazdıklarım rüya değildir. ve o da bi melek değildir insandır ;) hayır melekse ben gidiyorum oraya o zaman :P (yok canım allah göstermesin ya :) çok uçlarda ve sivri espriler yapıyorum yazarken çok gülüyorum ben ya yazmaktan çok keyif alıyorum kendim için yazınca. sana seviyorum eroy ;P) beni sevin ya :P ahahaha bu kadar da megaloman bi istek.. te allaam yaa uçtum yine gece gece. yazıya devam edip etmemek konusunda derin şüphe ve endişeler taşıyorum rüyalarıma giriyor devam etsem mi etmesem mi ne yapsam diye şaşırıyorum bazen. (bu şekilde devam edersem yazı bişeye benzemeyecek zirvedeyken bırak sen ;) )
tamam hadi bitirdim burda. yazıda emeği geçen herkese teşekkürler :P
(fotonun çekildiği yer: büyükada varya hani tepede bi kilise var. hah! işte onun orası. kayalar var orda. gitmesek de çıkmasak da o kaya bizim kayamız olan (lan köy olacaktı o galiba :P) ordaki kayalardan birisi en sağda olanı acayip yüksek olan yarıklar bile en az 5' er metre derin. hele o iki ayağımın arasındaki yarık iki ayrı kayaya basarken bi ayrılsa bu kayalar diye öyle komplo teorileri kurdum ki anlatsam bazılarınız aklını kaçırabilir :P o yüzden sessiz kalma hakkımı bir sonraki turdan önce şimdi kullanıyorum. ve o görüdüğüm gerçekten bir melek ya. insan nasıl olabilir ki? umarım rüya görmedim ;))

  1. Comment by Emir Bey on 14:57  

    ahahahhahahaha ahaaahaa haaa ! :D

  2. Comment by Adsız on 18:08  

    ben iterim o zmn ::P

  3. Comment by Adsız on 00:52  

    Brezilyadaki İsa Heykeli'ni hatırlattı bana.(Bkz.Corcovado)Allah göstermesin birden gözün kararsa fotoyu çeken arkadaş yılın fotoğrafçısı ödülünü alacak.Bi dahaki sefere dublör kullan.

  4. Comment by bu sahilde on 14:26  

    Yada Titanikte ki gibi Karaya Oturacak bir ErOy :)))

  5. Comment by eroy on 08:28  

    >emir bey
    beğendiğinize çok sevindim ;)

    >eysean
    ehehe.. hemen öliyim di mi ;P yani korkutuyosun bazen beni eysean :D

    >karamba karambita
    ahahaha :D gözüm kararsa yılın fotoğrafçısı olacak hakkatten :) yok ben yine durayım ööle işin heycanı orda ;P

    >not defteri
    ahahaha olabilir :)