geliyor...

blog buluşması tarihimizin en neşeli günün ardından hepimiz yazılarımızı yazarken ben bakın yazı geliyor diye bi öncü yazıyla sizleri uyarayım dedim ;P
katılan herkese sonsuzzz teşekkürler.. yazı ve fotoğraflarla geliyorumm.. birazdan ;)

  1. Comment by Adsız on 00:35  

    aferin eray, en bilinçli ve çalışkanları sen çıktın ;)

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 00:55  

    E hadi ama kardeşim. Öncü geld, şimdi esas dalgayı bekliyoruz :)

  3. Comment by Tugc on 08:05  

    benim once bi tum fotolar1 flickr a sallamam gerekli, çünkü öbür türlü herkese yollamam aylar yillar alacak.

  4. Comment by eroy on 08:30  

    >betül
    çok teşekkür ederimm :))

    >gündemdekiler
    ahahaha tamam yazdım abi celallenme :P

    >tugce
    zincir yapalım kuzum, sen bana ben ona o başka birine :) neyse sen cd' yi unutmazsın umarım ;)