eroy ft. oky @ radar live - 2.gün

merhabaaa.. şu an size radarlive' den canlı olarak sesleniyoruz. ikinci günü geride bırakırken biz hala uyuyamadık :) tugce de dün bizimleydi burada.
neyse yemek yedik ve üstümüze uzun kollu birşeyler aldık sonunda :) aynı sweet' in farklı renklerini aldık ve kardeş gibi olduk oky ile :P
bugün blog buluşması için şehre indik ama elimizde hiç görsel döküman olmadığı için ancak yazılı olarak aktarabiliyoruz şimdilik. sadece sizin için geldik valla bakın ;) blog buluşmalarını çok seviyoruz biz hele ki bugünden sonra sanırım resmi buluşma mekanımızın kadıköy olması gerektiği gerçeğini kabul edicez. teşekkürler emir bey ;) ve organizasyonda her daim emeği olan ve bana blogumun doğum günü için elleriyle hediye hazırlayan eysean :) katılan tüm arkadaşlara sevgilerimizi sunuyoruz. blog buluşması değil arkadaş buluşması bizimkisi. yoksa 758 km yolu zevkle gelmezdik ;)
çadırımızı herşeyimizi bıraktık ve geldik. döndüğümüzde hala herşeyin yerinde olması çokça sevindiriciydi :P
bi de ne güzel biyer burası böyle :) her daim eğlencenin gerek olduğunu hatırlattı bize. bu gece uyumayı planlıyoruz ama kesin bir açıklama yapmaktan kaçınıyoruz. gerçi biraz daha uyumazsa oky dünya rekoru kıracak :P ama ben de 12 saat arkasından geliyorum kimin ne zaman uyuyacağı hiç belli olmaz :P
bugün radar live nasıldı bilmiyoruz çünkü tüm gün arkadaşlarımızın yanında olmak daha önemliydi ;) ama yarın deniz güneş kum ve radar live ile sizinle birlikte olacağız :)
bi de fotoğraf koyamıyoruz ama şimdilik o da :)
ne kadar çok güzel kız var :P ama biz blog yazmayı seçtik :P
burasıyla ilgili geniş tespit çalışmalarımızı sizlerle paylaşacağız. ilerleyen günlerde.
neşeli olmak da bi garip gülüyosun filan hep.

  1. Comment by Adsız on 00:43  

    eller, eller eller...
    kızlara çok bakmayın! düğün modumuzda değiliz biz!

  2. Comment by Tugc on 02:04  
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  3. Comment by Hanife on 22:01  

    ah Marilyn Manson gelecek,içim yandı zaten,ki ayrıca insanın sırf Marilyn Manson'ı görmek için festivale en önden bir bilet alıp,sonra da size hava atan bir arkadaşınızın olması ayrı bir iç yakıcı durum:(( (ne kadar uzun bir cümle oldu bu yahu:))

  4. Comment by Emir Bey on 22:58  

    ben hâlâ şaşkınım kalkıp gelmenize,
    helal olsun diyorum başka da bir şey demiyorum yani onca güzel kız falan =P

    ehehehe yi ki varsınız iyi ki geldiniz siz de okan bey de !!

    iyi ki doğdunuz ehauhuzhauhza =)
    yok bu gerekesiz oldu neyse .

  5. Comment by Gamze on 00:40  

    vallahi tebrikler...

    sen kalk taa kilyostan kadıköye in, soora tekrar kadıköyden kilyosa dön. hayran olmamak elde değil:)

  6. Comment by Adsız on 01:26  

    gözlerini çok pis korkuttum ben bunların. ondan yani :P

  7. Comment by Adsız on 15:35  

    akıllara zarar ama yakışır.

  8. Comment by eroy on 11:36  

    >eysean
    ahahaha :) olur kuzum konsere kadar uyuyalım o zaman biz :P

    >tugce
    :D yani tugcecim iki gıdım karizmamız vardı hani iyi çocuk bunlar derlerdi ama bu çok talihsiz bi açıklama oldu. saol yani :D
    teşekkürler kuzum. haftasonu yatıp dinlenmeni şiddetle tavsiye ediyorum :)

    >hanife
    ehehe :) en önden bilet alıp da onu gördük ya ölsek de gam yemeyiz artık :P

    >emir bey
    ahaha :) efendim ne demek. sizinle güzel bir blog buluşmasını kaçırır mıyız hiç. büyük bir zevkle geldik ;) blog buluşmalarımızdaki tadı her yerde bulamıyoruz ;)
    siz de iyi ki varsınız efendim. gerçekten gelen tüm blogger arkadaşlarımızı ayrı bir seviyorum :)

    >püstüklü mama
    teşekkürler :)
    ama değdi geldiğimize. yani başka bir il sınırları dahilinde olmadıkça gelmemek olmazdı :)

    >eysean
    ahahahaha :)) hiç güleceğim yoktu bak :P

    >ferhatt
    saçma görünen işleri yapmada üstümüze yoktur abi ;P
    yok ama güzel bigün için gelinirdi ;)