Live 4 it! haftanın klibi



merhabalar sevgilir Live 4 it! okurları. hala radar live' den bildirmeye devam ediyorum. bu gece marilyn manson konserini beklerken hala acaba gerçekten bu konser olacak mı lan son anda kesin bi aksilik çıkar da ben izleyemem havası hakim gibi :P
bu haftanın klibi marilyn manson - this is the new shit. iyi seyirler :)

  1. Comment by Tugc on 00:30  

    Ben televizyondan izledim artik napalim :(

  2. Comment by deli mine on 22:53  

    bir türlü sevemedim şu adami be kuzum..

  3. Comment by Gamze on 23:20  

    bitmedi mi hala?

  4. Comment by eroy on 11:41  

    >tugce
    olsun kuzum ya. amerikada izleme şansın var senin de ;)

    >deli mine
    kuzum ya biz adamın sanatçı kişiliğini seviyoruz diycem de külliyen yalan olabilir yani bi kısmı olabilir :P
    belki zamanla bi sempatin doğar ;) biz çoook kocaman seviyoruz bak :)

    >püstüklü mama
    bitti ne yazık ki hatta eve gelip bir geceyi de geride bıraktık. off ya her güzel şey bitmeli mi sanki dedik.

  5. Comment by cesur kedi on 15:45  

    beni korkutuyor siradisi tipi ya, esi de marjinal tipe sahip , birbirlerini tam bulmuslar, urkutuyorlar beni..
    ama tipe de her zaman bakmamak lazim bir o kadar duygusalmis bu sanatci abimiz :)
    bu arada bosaniyorlarmis flash flash. yazik ay..neyse ay selametle