gerçekten bitti :)

yihuuu!.. bitti sonundaa oh bee :) yürüttük arabayı. hatta ben sürdüm bile :) nioahahaha... benim gibi birinin bile yakıt hücreli araç kullanması :P
seçim vakti gelmiş.. off yaa git şimdi oy ver filan. bi tek oy neyi değiştirir aman yaa zihniyetine bürünmeye meyilliyim :) ama siz bana uymayın gidin oyunuzu verin.
nasıl sürdüm bee :)

  1. Comment by Tugc on 12:54  

    Terbiyesiz Eroy..Çok kınadıııım cidden.Sus konuşma, yok sana şeker :P

    Sana kocaman başarılar yarışmada.

  2. Comment by Emir Bey on 13:39  

    oyunuzu verin !
    sonra iyi ki yaptım ya da ah ellerim kırılaydı demeye yüzünüz olsun, demokrasiyi algılayamayanlardan olmayın beyim,
    üşenmek kendi ülkene karşı sorumlulukların konusunda bir mazeret olmamalı !

    :D bildiri yayınladım sanki ben de adayım eheheheh :D neyse unutma ver!

  3. Comment by eroy on 15:02  

    >tugce
    ahahah :) naaptım ben be :P gittim verdim geldim. siz de haa beni duyarsız mı sandınız :P ahahah uykuluyken evet öyleyim :D ama aklım başımdayken fazlası ile bişeyler işte :D uykum daa açılmadı :)
    saol kuzumcumm ;)

    >emir bey
    kesinlikle size katılıyorum beyim. zaten yaptığımız araba da ülkemizin geleceği için. benim uyku mahmurluğuma verin :)
    inşallah ileriki seçimlerde başbakan adayı olarak sizi görürürüz ;)
    enerji bakanı filan olarak da mesela ben :P