Live 4 it! haftanın klibi


bu haftanın klibi nev - benmişim. hah tam da benmişim dediğim bir şarkı oldu. zaten insanın kendi kendine verebileceği zararı herkes birleşse yine de veremez. kişiselleşmenin giderek tavan yaptığı bir zamanda yaşıyoruz zaten.
tatlı geldi şarkı. böyle herşeyi itiraf etmek gibi. bir önceki yazıyla tam da birbirine uydu sanırım. herkese iyi bir hafta diliyorum. haftaya görüşmek üzere..

  1. Comment by Tugc on 12:56  

    Ben de çok kalamıyorum internet kafe köşelerinde. elimden geldiğince geli gelip gidiyorum. Telefonlar bu yüzden var. :P

  2. Comment by soldansay on 21:04  

    uleeyynn biraz sağa sola bak da ona göre klip koy ahaha:D dün de aynı klibi ben koydun blog'a yawrum.. güzl tesadüf olmuş; şarkı da sözleri de klibi de cok güzel olmuş ama yaa.. ii seçim ikimiz için de :f

  3. Comment by eroy on 15:24  

    >tugce
    saol kuzum ;)

    >soldansay
    ehehe :) evet ya garip bi tesadüf olmuş. ne biliyim tam da bu şarkı uyar diye düşündüm.

  4. Comment by Gamze on 18:17  

    Eray Beyciğim, içimdeki bütün ders çalışma hevesini söndüren klip için teşekkür ederim. Şimdi kendimi sokaklara vurma ihtiyacı hissediyorum. Alacağın olsun:)

  5. Comment by deli mine on 00:39  

    nev çalsin ben yola çıkıyım tam yolculuk şarkisi oldu bu.. senle görüşemedik cnm gitmeden :(
    dikkat et kendine emi kuzum..
    baş baş emi :)
    acnm bnm

  6. Comment by eroy on 18:50  

    >püstüklü mama
    :D özür dilerimmm
    ama şimdi de aşırı melankolik bişey koysam belki de ondan da etkilenecektin :)
    en azından çıkıp gezmek daha iyi sanırım ;P

    >deli mine
    güle güle canımcım.. iyi tatiller ;)
    evet bi görüşebilsek iyi olurdu :)