eroy ft. oky @ marilyn manson konseri

merhabalar sonunda döndük ve hayat kaldığı yerden devam ediyor. bir rüya da bitti be..
dün sabah erkenden kalktık ve çadırın içindeki karmaşayı nasıl sıkıla sıkıla topladığımızı anlatamam. bi de çadırı toplayalım yoksa aman ya kalsın burda hiç taşıyamayacağız düşünceleri arasında sürüncemede kaldık. alalım hadi onu da yanımıza yazıktır dedik :P oky ile yaklaşık 8 kişilik çantalarımız vardı heryerimiz dolu nasıl bir eziyet halinde ilerledik anlatamam. büyük çileydi ama son iki gündü neşe patlamamız bizi çok pozitif insanlara çevirdi birden :)
şimdi marilyn manson konserinden bahsedelim biraz da. saat 10:30 daki konserin mahşeri bir kalabalıkta olacağını biliyoduk ve saat 5 gibi yer tutmazsak önden görmek gibi bi şansımızın olmaması da kötüydü tabii. o kadar saat nasıl beklerdik. tamam manson' ı seviyoruz ama fiziksel dayanıklılığı da zorluyordu beklemek. sonra bi an gaz olduk lan hadi en önden bilet alalım dedik. yani marilyn manson' ı bi daa ön sıradan asla göremezdik. biletlerimiz aldık ve aşığı olduğumuz kocaman yastıklarda heyecanlı bekleyişe başladık. hala inanmıyoduk göreceğimize gerçi :) ne paranoyak insanız biz ya :)içtik ve eğlendik. sonlara doğru alternatif genç olmanın tadını çıkardık ve belki de bu mutluluğumuza tanrı bir süpriz yaptı bize. neyse henüz olmamış şeyler hakkında konuşmak için konuşmamak gerek. ama son gün ayrı bir güzellikte geçiyordu ve manson konseri giderek yaklaşıyordu ve bizim elimizde de en önden bilet vardı. aman allah' ım herşey gerçekti ve hayat güzeldi. en önden yerimizi alana kadar sırada biraz eziyet çektik ama sırada insanlarla çok kaynaştık güzel ortam şu konser sıraları :) herkes bi samimi ve heyecanlıydı. en önde demirlere yaslandığımda ben hala konserin olacağına inanmıyordum ya neyse :) sonra ışıklar söndü ve karşımızda marilyn manson!... vooooouuuuuvvv diye çığlıklarla karşıladık ve tam da karşımıza geldiği anlarda nasıl heyecan yaptık anlatamam :)
konser sırasında sahne kenarına gelip çömeldiğinde biri ışık atıyor turuncu ona. işte o benim :)) ahahaha gerçek olup olmadığını anlamak gerekti :D
harika bir konserdi. hayatımız boyunca unutamayacağımız anlar yaşadık. yeni albümünden şarkı söylemesi bizim eşlik etmemizi engelledi gerçi ama o şarkıya eşlik etmek çok yoruyordu ve biz bildiğimiz şarkılara eşlik ederken en mutlu anlarımızı yaşıyorduk.
(birazdan devam edecek..)

  1. Comment by Adsız on 12:53  

    tv yi açtım, ayaklarımız uzattım. amacım sevgili arkadaşlarımı bağırırken görmek ve yakışıklı çıkıp çıkmadıklarını haber vermekti. malum ortalık kız kaynıyordu. okanın saçları dağılmışsa yana ayırmasını eray'a da t-shirtünü düzeltmesini söyleyecektim.
    malum kanala geldiğimde bir bağırtı bir çığlık. korktum. ne oldu diye.
    orada kırmızı gözlük takmış gibi gözlerini boyamış bir adam bağrınıp duruyordu. gözlerimi kapattım zira biraz daha bakarsam rüyama girecek diye çok korktum.
    üzgünüm gençler. sizi kolaçan edemedim. siz saçlarınız dağınıkken , t-shirtleriniz kaymışken bile yakışıklısınız.
    ne yazdım beh!

  2. Comment by Tugc on 15:26  

    @eysean,
    Kim yakışıklı? Eroy ve Oky'den bahsediyorsak eğer, bu akşam üzeri için sana göz doktorundan randevu alacağım da. Viziteyi de bizim şirketin hesabına yazarız :P

    @Eroy,
    Şaka kuzum şaka. aman kıyamam ben size :) Valla ben konseri MM rock is dead le açar diye bekliyordum, o yüzden bir hayal kırıklığına uğradım. Bir de şey düşündüm, eğer sahnede blowjob yapsaydı (bak şimdi ben bu kelimeyi yazdım diye senin blog kesin google patlaması yapar) kendisine, siz napardınız acaba diye düşündüm :)
    8 kişilik eşyalara gelince. Kim demiş kızlar çok eşya alır diye. Ben seni gördükten sonra, bu söylem için artık, "kesinlikle görecelidir" diyorum :)

  3. Comment by Adsız on 01:41  

    tuğçe niye öyle diyorsun. bu gençler az can yakmadı!
    kapım kız anneleriyle doldu taştı vakti zamanında. hey gidi...

  4. Comment by Tugc on 02:15  

    @eysean
    o zaman doktora ben gideyim :P
    yok bee. kim ülen o anneler? valla çok merak ettim de, kızları neden gelmiyor da anneleri geliyor onu merak ettim ben şimdi.
    Zamanında ben de güzeldim valla..Yaşlandık şimdi tabi çoluktu çocuktu derken.

  5. Comment by eroy on 12:47  

    >eysean
    ah çok teşekkürler :) neden korkuyosun ama kuzum ya o da senin benim gibi insan aaa :)
    olsun zaten orda üstümüzün başımızın düzgün olmasına gerek yoktu efendi çocuklar gibi görünmek olmazdı ;P

    >tugce
    kaburga olayı yalan onun. yani blowjob yapamaz ;) hem yapsaydı da izlerdik o kadar para verdik boşa gitmesin diye :P ahahaha garip bi durum olurdu :)

    >eysean
    ahahahaha duyan da hızlı çapkınlar zannedecek. ben sevgilim terketti diye aylardır depresifim yeni düzeldim. ahaha çok talihsiz bi açıklama ;P

    >tugce
    al bi talihsiz açıklama daha :) daa durun yaşınız ne başınız ne ;P hey gidi ne günlerdi o günler demeye çook var daha :)