Live 4 it! haftanın klibi


duş alıp bu şarkıyı açana kadar yorgunluğum bu kadar yoğun olduğunun farkında değildim. ama soğuk duş, üstüne sıcak kahve ve bazen ekranı kaplayan ama loş ışıkta görüntüsü inanılmaz hoşuma giden duman.. ve bu şarkıyı açtım. dinlenmek buydu işte. bigün mutlaka gramofon alıcam bir sürü de plak. çünkü arada çızırdayan sesine bayılıyorum plakların. hele iğnesi plağa değdiğinde çıkan o ilk ses..
2. dünya savaşı yıllarındaymış gibi hissettim bi an pipo ve şömine de istiyorum şu an. ve bi de sağ bileğimdeki şu ağrı da artık geçsin yazarken çok zorlanıyorum. tüm gün zımpara yaptık arabaya. yetiştirmek için hergün sabahtan geceye çalışıyoruz. geçen gece beşiktaştan aşağı doğru yürürken saat 4' tü. bana sanki 11 miş gibi geliyordu halbuki.
yok ben kesin gramofon alıcam..
bu haftanın klibi edith piaf - la vie en rose. melankoli içinde boğulan şarkıların yerine bunu istedim dinlenmek için. dinlemeye doyamıyorum gerçekten. umarım siz de beğenirsiniz. herkese iyi bir hafta diliyorum.

  1. Comment by Adsız on 10:15  

    beni 15 dakika önce kalktığım yatağa gönderen br şarkı oldu.

  2. Comment by batu on 15:49  

    şahane şahane, gönlüne sağlık...

  3. Comment by Emir Bey on 18:38  

    müthiş bir şarkı yahu, ben de 2 tane pikap var ama iğnesini tamir edecek ve ya iğnesini satan bir eyr arıyorum bir bulsam, o keyfin kralını klasik türk müziği eserleri ile yaşayacağım ! ah ah, size de yaşatırım bulun yeter, bu arada ilk görüşmede size verilecek bir şeyim var :D

  4. Comment by aylak adam on 22:53  

    seninki de gerçek bir "dinlenme" olmuş. tam aradığım bu aralar. edith piaf da güzel tercih.

  5. Comment by eroy on 19:07  

    >eysean
    ahaha :) yat kuzum yaa işe gidicen de noolcak ;P

    >batu
    teşekkürler efendim ;) beğendiğinize çok sevindim :)

    >emir bey
    :D hmmm efendim her görüşmemizi iple çekerken daha bi motivasyon arttırıcı oldu bana ;P
    ben hemen çıkıp arıycam pikap iğnesi yorumu yazayım çıkıyorum ;P

    >aylak adam
    benim de bu gibi zamanlarda ilk tercihim ;)

  6. Comment by Tugc on 21:20  

    Benuyumak istiyorum kalkıp havuza gireceksin diyorlar.. :(