bitti :)

bunu yazarken bitmiş olan aracımıza bakıyorum. bitti sonunda be :) şimdi yarış var. umarım bi sorun çıkmaz diyip hazırlıklarımızı yapalım. zaten şans hazırlıklı olanın yanındadır.
şimdi taaa geçen cumartesiye gidelim. biz o zaman buluşmuştuk :) herkes postlarını yazdı yorumlar birbirini kovaladı bu arada ben sabahladım atölyede eve gidemedim filan. ohoo başlarım artık arabasına ben zaten blogger olucam büyüyünce diyip çıkasım geldi ;P
ya bi beş dakika müsade vermiyolar iki kafamı dinliyim. tamam bak bu son yarım post :) şimdilik tabii :P
aşağıdaki video hidra için hazırladığım ilk trailer :) amatörce olduğunu biliyorum ama sizlerin de desteğini bekliyorum :P ankara' daki bloggerları dayanışma için çağrıyorum :)
blogger buluşmasında lap top' un pilinin azizliğine uğramıştı izleyememiştik :)
iyi seyirler ;)

  1. Comment by asdfgh on 17:39  

    oo hayırlı ola!
    ben o gün öğrenmiştim projeyi daha; ama şarjın azizliğine uğrasa da matrixvari tanıtım filminizden anlaşılıyordu şahane bir şey olacağı.
    yarış için iyi şanslar diliyorum!

  2. Comment by Emir Bey on 20:42  

    ayrodinamik dediğim zaman gerek olmayacak akdar yavaş tadında bir cevap vermenize rağmen araba ayrodinamik harikası çok karizmatik olmuş :) ellerinizie sağlık.

  3. Comment by eroy on 20:50  

    >indis
    teşekkürler :)
    ya ben bunu yazdıktan beridir hala üstünde çalışıyoruz daha tüm sistemi birarada çalıştıramadık :) emo' nun başkanı geldi ne zaman yürüyecek diye soruyor :D allah' ım bitsin artık bi yardım et diye dua edip geldim şimdi ;P
    videoyu youtube' a koydum şimdi post' a da ekliyim.

    >emir bey
    :) eheheh evet hiç gerek yoktu ama estetik bi görünüş istedik. ayrıca fotoğraftaki bu arada bizim deney arabamız orjinali çok çok daha güzel ;)
    ama bitmiyo ki mübarek ne bereketliymiş :P ahahah delirdim saçmalıyorum :P

  4. Comment by Adsız on 21:08  

    ahahahaha hapishane kaçkını gibisin ya hu. :)

  5. Comment by eroy on 21:23  

    ahaha :D nerden çıktı şimdi :) ne yaptın be eysean ah be kızım :P

  6. Comment by Yeditepe İstanbul on 23:29  

    Sen bayağı bayağı büyük adam oldun be!
    Aferin :)

  7. Comment by eroy on 23:56  

    :) ahaha yok ben hala ben nasıl büyük adam olucam diyorum ;P
    teşekkürler ;)

  8. Comment by Adsız on 00:04  

    hayırlı olsun hocam :) geçmiş de olsun tabi. inşallah ankara pistlerinde emeğinizin karşılığını alırsınız. iyi haberlerinizi bekliyoruz.

  9. Comment by eroy on 00:08  

    eyvallahh ;) hala bitmedi ama yürürken görmeyi bekliyoruz :D ilk adımlarını buraya koyucam. çocuğum gibi oldu :P
    bi kazansak keşke artık heyecanlı bekleyişe giriyoruz :)

  10. Comment by Adsız on 00:34  

    vaay çok etkileyici, süper ya.

    bu arada eray çok havalı gözüküyosunuz he, msn adreslernizi de koyun bir köşeye de boşa gitmesin bunca emek :P

    bu arada yolunuz da açık olsun farınız da

  11. Comment by eroy on 02:12  

    ahahaha teşekkürler
    msn im profilimde zaten var :) diğerlerini boşverin :P ama bunun bana bi faydası olmaz sanırım zira bunu görüp de ayy ne yakışıklı çocuk bak araba da yapıyo demez kimse :D
    saat 2 bu arada ben biraz uyuyim 5 gibi uyanıp devam edicem :D

  12. Comment by Hanife on 13:04  

    vuuuvvvvv diye bir efekt yaratmak istedim,hayırlı olsun efendim,tebrikler ayrıca:)

  13. Comment by Tugc on 13:15  

    :)
    Ay başarılar kuzucum ya, valla duygulandım yani izlerken, bana ne oluyorsa :D

  14. Comment by eroy on 14:40  

    >hanife
    çok teşekkürlerr ( ve beraberinde teşekkür sırasında çıkabilecek olası seslerin olduğu efekt ;P )
    vatana millete hayırlı olsun efendim ;P saol ;)

    >tugce
    :) oyy kuzum benim. yarışı bi kazansak da şu adrenalin o zaman duyguya dönüşecek. sıfırdan birşeyleri inşa etmek, yürütmek. aha da yürüyo be diye sevinmek :)

  15. Comment by bi'havalarbi'seyler on 21:19  

    :D:D:D:D amma abartmışsın haa... macera filmi gibi fona koyduğun müzik :) koptum... neyse hayırlı olsun.. :)