1. bölümün sonu

ve yarış bitti. 1. lik kupamız ve madalyam, hidromobil tarihinin en ilginç ekibinde yer almanın ve en sansasyonel yarış macerasını yaşamış olmanın mutluluğu, günde sadece 3 saat uyuyabilmenin yorgunluğu, bir sürü anı, 1 haftayı 3 ay gibi yaşamış olmanın verdiği zaman sarhoşluğu ve sonunda kendini bulabilmiş olmanın verdiği rahatlık ile eve içim rahat döndüm. biraz önce arabamızı perpa' daki atölyemize bıraktık kapılarımızı kilitledik. çıkmadan önce son bir kez bakıp 2 yıl öncesi ve 2 yıl sonrasında nerede olduğumuzu düşündüm. hidra ekibi 15 günlük bir tatile çıkıyor. ve döndüğümüzde bu kez sadece türkiye' de değil dünyada adımızı duyurmak için yola çıkıyoruz. yeni ismimiz, yeni arabamız ve yenilenen hidra ile daha büyük zaferler için yola çıkıcaz. yarış heyecanını yaşadık. ve 2 kez dibe vurup sonrasında tekrar ayağa kalkabildik. bu bir başarı hikayesiydi. evet kesinlikle öyleydi. ama sonu çok daha güzel olmalıydı belki de. ama bu 2. si için çok daha farklı bir başlangıç olacak. son zamanlarımı ne kadar boş geçirdiğimi son bir haftayı 24 saat yaşayarak gördüm. ve şimdi çok daha farklı bir blog çok daha farklı bir ben..
biraz uyku sonrasında tekrar görüşürüz ;)

  1. Comment by asdfgh on 12:50  

    uyu uyu.
    emo-genç denilince artık aklıma sadece ferhatt bey gelmeyecek =)
    “Damla Damla Gelen Gelecek için…”
    tebrikler. hadi bakalım.

  2. Comment by Tugc on 14:14  

    Tebrikler:)

  3. Comment by Adsız on 21:28  

    dün, gece gece netin ağlarına düştüm yarış sonuçlarını öğrenmek için. sabırısızlıkla beklenen bir post oldu gercekten ama kesmedi haberin olsun :p

    efendime söyliyim bir yarış vidyosudur, bir arabanın iç mekan detaylarıdır bunlar da izleyicilere aktarılması gereken şeylerdir ;p

    bu arada, 15 günlük tatilden sonraki yarış tam olarak ne zaman, nerede ve formatı nasıl ? çok ilginç ya su tabancalarından sonra gelinen şu noktaya bak.

    şey, son olarak tebrik ederim tabiiki, aferin :p

  4. Comment by Adsız on 21:40  

    sondan bi önceki diyeceğimi unuttum da...........

    cine 5 habere falan cıkmıssınız buarada farketmedik zannetme..

  5. Comment by aylak adam on 23:42  

    abi acayip mutlu oldum :) kendim kazanmış kadar sevindim abartısız. ben yaşadığınzı sevincin videolarını istiyorum.

  6. Comment by Adsız on 00:04  

    uyu da gel eray!

  7. Comment by Emir Bey on 22:31  

    maşallah !

  8. Comment by eroy on 02:31  

    >indis lúinwë
    ahahah :) tek bir gerçek emo var o da elektrik mühendisleri odası :P
    teşekkürler :)

    >tugce
    saol kuzum :)

    >betül
    arabanın için göstermemeye çalıştık ki sır olsun :)
    çok video çektim aslında sadece bunlar için ayrı bir blog açasım var :)
    15 gün sonra tekrar çalışmaya başlıycaz. 27 sinde sanırım odtü' nün arabası boğaz köprüsünü geçme şovu yapacakmış ben de biz de katılalım iki araç "drag race" tadında olsun daha bi eğlenceli olur dedim. emo da bu işi araştıracak. bakalım.
    çook teşekkürler ;)
    bayağı bi tv' ye çıkmışız. hatta sadece ben show tv ve trt 1 de bi bilim programına çıktım. diğerleri de bayağı bi konuştu. reklamımız iyi oldu şaka bi yana :D
    ama en uzun cine 5 teydi yarım saat vermiş :)

    >kudret
    teşekkürler abi ;) bütün videoları ve fotoğrafları topluycaz herkesten o anları da koyucam buraya :)

    >eysean
    geldim geldim de 3 saatlik periyotlar halinde uyuyabiliyorum. alışkanlık olmuş fazlasını uyuyamıyorum :)

    >emir bey
    efendim çok teşekkürler ;) nazar da değmesin aman ;P gerçi değdi değceği kadar :)