Live 4 it! haftanın klibi



haftanın klibinden herkese merhaba.. bu haftanın klibi yarışmaların, futbol ve basketbol maçlarının vazgeçilmez maç öncesi şarkısı 5ive ft. queen - we will rock you. orjinali cümle alemin bildiği üzere queen' in olan şarkının bu versiyonu daha çok hoşuma gitti. bi de britney' li beyonce' lu ve hani bugün eroy aileni evini barkını herşeyi bırak gel kaçalım senle dese yarım milisaniye düşünmeden evet diyeceğim pink' li versiyonu var ki o reklama kaçabileceğinden veya benim bundan herhangi bi pay almam söz konusu olmayacağından ya da ne biliyim kıskançlığımdan siz onları görmeyin diye veyahut eksik kalsın canım bu da zaten neyimiz tam ki felsefesini kabulümüzün birkaçıncı yılı olmasından ve nedense cocacola' yı pepsi' ye tercih etmemden mi olsa gerek ya da bilmiyorum ya bikaç tane sebep sundum işte birini veya birkaçını seçin. ben seçenekleri sundum. sizin seçeneklerinize de her zaman açığım ;) şarkının diğer klibi burada.
hani reklam kokan versiyonunu da söyledim o kadar madem şimdi ayıp olmasın o da nerdeydi?.. hmm bakayımm.. hah o da şurada.
neyse yarış için gidiyoruz bugün aha da we will rock you!.. :P lan bu kadar şeyin üstüne kazanmadan gelmek çok garip olur :D inşallah bozulmaz bişey yapmaz :) neyse blogger' ların da desteğini, duasını yorumunu arkama alıp giderken hidromobil '07 yi kazanmadan gelmeyin baskısıyla gidiyoruz :) bunu yazarken evden 20 dk. önce çıkmış olmam lazımdı :) bigün perpa' da birini şöyle bağırırken duymuştuk: bir paranoyanın, bir fantezinin, bir rüyanın gerçeğe dönüşmesiydi anlatılanlar:
-asansör! asansör!!.. zamanı durdur. zamanı!..
işte asansör teknolojisinde son noktaya gelmişiz biz de haberimiz yok :P
herkese iyi bir hafta diliyorum. 29' undaki finale kalırsak ve de yarışı kazanırsak haftaya, haftanın klibinde zafer nidaları içeren bir şarkıda görüşmek üzere..
iyi haftalar.

  1. Comment by Gamze on 18:56  

    bol şanslar...

  2. Comment by Adsız on 14:37  

    git kazan gel. git kazan gel. git kazan gel. git kazan gel. git kazan gel. git kazan gel. git kazan gel. git kazan gel. :)

  3. Comment by deli mine on 00:33  

    kazanmadan dönme.. hidrojen manyagı yaparim seni :D

  4. Comment by MM. on 14:47  

    iyi şanslar,başarılar..hadi bakalım.

  5. Comment by eroy on 02:23  

    hepinize çook çook teşekkürler :) oradayken yazamadım şimdi eve dönüşümde yazabiliyorum.
    saolun saolunnn ;)