radar live part 2

oky kızma be abi valla özenle çektim hayko fotonu ama yerimizi kaptırmamak için biraz geriden çektim kabul ediyorum :) my japanese is better olayına girmeyelim ama benimki daha bi hoş olmuş sanki ;P
şimdii hemen geliyorum dedim de ancak yazıyorum.. bekar hayatı yaşıyorum ya evde böyle zor tabi :P
sonra konser bitti ve biz geceyi yine dışarda puflarda yatarak geçirmeyi planlarken birçok yerde standları toplama çalışması olduğundan çadırın yolunu tuttuk. sanırım o gece festival alanında prison break izleyerek uyuyan bi tek ben vardım :) laptop 4 gün çadırda kaldı hiç bişey olmadı. ve ben bu organizasyonun ne kadar disiplinli ve sağlam olduğunu görünce 5 yıldız verdim kendilerine :) tabii bu gelen insanlara da bağlıydı biraz da. çok güzeldi herşey çok hem de :)
oky ile şehre döndüğümüzde sarıyer' de oturduk. festivali değerlendirdik gelecek planlarımızı yaptık. hayat uzun zamandır bu kadar güzel değildi.
ve martılar balıkları nasıl da canlı canlı löp diye yutuyodu ona şaşmamak elde değil ki.
mor ve ötesi konseri kısmından oky bahsetmiş tekrar yazmadım ben de buradan okuyabilirsin oky' nin ağzından radar live' i. ve buluşmamız ile ilgili fotolar da koymuş cumartesi günkü. o da ne güzel bigündü. çok seviyorum ben gelen herkesi.
ne güzeldi radar live iyi ki gitmişiz.. saol oky ;)
ve tüm bunlardan sonra. rüyalar da bi garip.. neyse boşver şimdi.

  1. Comment by Tugc on 15:23  

    Gözümün takıldığı şey Pall Mall sigara:) Reklam oldu ama..

  2. Comment by Emir Bey on 21:10  

    iyi olmuş özendik yahu =)

    daha rafting falan var :D

  3. Comment by deli mine on 05:21  

    oyyy kuzum koptun mu sne :D oyy insna çok mutlu oldum şimdi arardim seni öyle sevindim .. sen hep mutlu ol yavrum benim :D söyleseydin daha önce bn sana söylerdim istedigin şarkıyı :p tamm tamm :D
    baş baş :D

  4. Comment by oky on 16:12  

    rica ederiz eray beyciğim :)

  5. Comment by eroy on 17:24  

    >tugce
    ahahaha blogu kapattıracaksın ;P

    >emir bey
    ah efendim ne demek. sizin de yanımızda olmanızı isterdik ;)
    ahahaha rafting var evet ;)

    >deli mine
    teşekkürler canımcım ;) fena mutlu oldum :)

    >oky
    ricalarınıza tekrar teşekkürle cevap veririz oky beyciğim.
    nazmiye çocuğa çay getir ;P