Live 4 it! haftanın klibi


merhaba sevgili Live 4 it!' i merak ve ilgiyle ya da ne biliyim başka herhangi duygularla takip eden okurlarım :) geçen hafta olduğu gibi bu hafta da queen' den devam edelim ve ANOK kupası şampiyonluğumuzu klasikleşen bir şarkı ile kutlayalım istedim. herkese iyi bir hafta diliyorum.
bu haftanın sonunda cuma gecesi oky ile ege-akdeniz turnesine çıkıyoruz. o yüzden haftanın klibi ve yazılarım her seferinde olduğu gibi sarkabilir ama döndüğümüzde çok daha farklı olarak Live 4 it! blog yaşamına devam edecek.

  1. Comment by Sonne on 15:49  

    Sarki süper...Iyi tatiller...Iyi eglenceler...

  2. Comment by Emir Bey on 22:30  

    Antalya da görüşmek üzere !

  3. Comment by oky on 03:45  

    iyi tatiller:P

  4. Comment by deli mine on 18:39  

    dün eyşa da olsaydi kola patlaticaktik sana kuzum :)

    oky :)))

    hadi çok eglenin emi.. yanmadan gelmeyin.. yakarim :p

  5. Comment by Gamze on 21:58  

    tebrikler ve iyi tatiller:)

  6. Comment by eroy on 02:33  

    >sunny
    çok teşekkürler ;)

    >emir bey
    görüşmek üzereee ;) daha farklı bir mekanda tanıdık bir yüz görmek güzel olacak ;)

    >oky
    ahahaha :) sana da ;P bavulunu hazırla bak bekletme beni :P

    >deli mine
    ahaha :D güzel olurdu. olsun ben seni gördüm iyi oldu bana ;)
    yanacazz :P

    >püstüklü mama
    teşekkürler :) biraz tatil iyi gelecek gerçekten :)

  7. Comment by Tugc on 17:51  

    benim klasik rock tutkulu şarkılarımdan..
    bir de pink floyd comfortably numb alalım bence.