bu bir yarış hikayesidir..

kemerlerinizi bağlayın.. ışıkları söndürün.. cep telefonlarınızı kapatın.. hayatla ilişkinizi bi süreliğine kopartın..
hidromobil yarış tarihinde yaşanmayacak bir yarış hikayesi anlatıcam size :) sırtım ağrıdığı için imla ve noktalama hatası yapabilirim affedin beni :)
yazıyorum ahan da ne zaman biter bilmiyorum belki çok uzun belki çok kısa olur ama tatile çıkmadan yazayım dedim :)
başlıyoruz..

  1. Comment by deli mine on 22:50  

    bende bugün niye yola çıkamadik diyordum.. tabii ya eroyun yazisini okumadim ben daha :D gerçi canli kanli dinledim ama senin kalemin güçlüdür.. çizdir bakiyim kuzum :D okumadan şurdan şuraya (a kentindne b kentine ;) gitmem.. :D

  2. Comment by Adsız on 00:22  

    peki aklımızı bulandırmasın diye sevgilimizden de ayrılmak mı lazım. gerçi önce sevgili bulmak lazım ama :P

  3. Comment by eroy on 13:44  

    >deli mine
    oyyy kuzum benimmm :) dinne bak yazıyorum o zaman :)

    >eysean
    eheheh benim bişeyler yazmam için önce birinin beni üzmesi lazım sanırım :) ama buna gerek yok artık ;)