Live4it.org ve yeni bir Live 4 it!

Merhaba, hayır durun! Hemen çıkmayın. Yanlış siteye girmediniz. Burası Live 4 it! blogu hala. Eroy' um ben de hala. İsviçreli bilimadamları, Slovak mankenler, Norveçli balıkçılar ve İtalyan mafyasının yıllar süren hummalı çalışmasının ardından Live 4 it! template' i yenilendi. Blogu ilk açtığım günden beri geçen süre zarfında ben bu anı bekledim ve oky ile uzun süren telefon konuşmalarımızda hep bu andan bahsedip durdum. Birçok kez haydi artık zamanı geldi dedim ama üşengeçliğin geni daha bulunamadığından modern tıp bunun karşısında çaresiz kaldı. Şaka gibi gelmesin size bu dediklerim. Blog yazmaya başladıktan 3 ay sonrası gibi bi zamandı ve ben template değiştirelim daha güzel bişeyler yapalım demiştim.

Üzerinden 2 yıldan fazla süre, nice garip olay, birçok platonik yazı, yeni arkadaşlar, yeni aşklar, eski hatıralar, güzel yazılar, güzel fotoğraflar, ilginç fikirler,.. vs çok şey geçti. Geriye dönüp baktığımda gerçekten de renkli bir hayatım olmuş diyorum. Birçok farklı şeyi birarada yaşamak. Olmak zorunda olduğum gibi değil de neredeyse olmak istediğim gibi biri olmak. Ama hep neşeli olmak, her anın değeri olduğunu bilmek, hayatın bir hediye olduğunun farkına varmak ve Live 4 it! anlamı olan "Hayatta, bir amaç için varolmak. Onun için yaşamak!" buna uygun yaşamak. Amaçsızca yaşamamak. Sorumluluk ne kadar önemliyse pervasızlığın da tadına bakabilmeyi bilmek.


Hayatımda birçok şeyin değiştiği bu zamanda değişimden template' im de nasibini aldı. Mesela imla ve noktalamanın varlığına inanan bir üslup ile birlikteyiz artık. Sadece küçük harf kullanmanın verdiği sıcaklığı hissedemiyorum. Ama 3. ligden Fenerbahçe'ye transfer olan bir futbolcu gibi artık herşey daha profesyonel herşey daha zor ama herşey daha bir istediğin gibi. Yeni tarza bir uyum süreci yaşayacağım kesin. Bu süre içinde kepazeliklerim için özür dilerim şimdiden.

Yeni bir adresim var artık. Sizi yine buraya getirecek ama olsun. www.live4it.org adresinden de artık bloguma ulaşabilirsiniz.

Yeni blog için yaptıklarından dolayı oky'ye de çok teşekkürler demeden yazımı bitiremezdim. Yeni yazılarda tekrar birlikte olmak dileğiyle..

  1. Comment by asdfgh on 11:46  

    hayirli olsun eroy! bu, oky'nin begendigi template olsa gerek. elinde paralansin :)
    darisi basima. blogu actigimdan beri domain almak istiyorum.

  2. Comment by Emir Bey on 11:56  

    yahu ben de çok fena değiştirmek istiyorum template i böyle kendim bir şeyler tasarlamak istiyorum, bazı bloglara ağzımın suyu akarak bakıyorum ama bakalım kısmet =)

    mis gibi olmuş burası :D

  3. Comment by Gamze on 15:49  

    ooo güzel olmuş güzel:) güle güle kullan.

  4. Comment by Adsız on 17:27  

    brinna eray brinna!!! nihahhaha!=D
    hayırlı ola cnm, beğendim walla.. mjk :)

  5. Comment by Adsız on 17:38  

    edit: sezonu chucky siz açmanı istemedim canım =D hehehe

  6. Comment by deli mine on 18:05  

    oyy org mu olsun sen kuzum :D planlari duymuştum ama gerçekleşti ne güzel :D organization eroyu olmuş benim kuzum :D ben de communication minesi olmak istiyorum.. oky bana da gelse :)hatta hepberaber gelseniz, beni com-mine etsek olmas mi :) kombine gbi oldu.. olsun.. yaşasin futbolllll :D eraybahçe oley eraybahçe oley eraybahçeeeee ooooleyyyy..

    hayırlı olaaa yavrum.. tez zamanda ıslatmali ;D

  7. Comment by Adsız on 21:19  

    "YENİ YERİMİZDE HİZMETİNİZDEYİZ"diyorsun ha.Hadi bakalım değişen sadece template in değil,postlarında olsun.Artık terkedilmişliği değil,kırdığın cevizleri anlatırsın +18(Yok artık,o kadar da değil).Neyse,heyecanla bekliyoruz./koldmeyil.kom@hotmail.com dan başarılar.KARAMBA

  8. Comment by Adsız on 23:05  

    üstünde paralansın :)

  9. Comment by aylak adam on 00:19  

    hayırlı olsun :) iyi etmişsin değişiklik iyidir. template de güzel. oky de övüp duruyordu zaten bu templatei. iyi olmuş. yalnız aynı tarzda mı yazacaksın yoksa tarzı değiştirecek misin onu merak ettim.

  10. Comment by Tugc on 08:01  

    Güle güle kullan valla hoş olmuş... Değişim her yana yansımış yani :)

  11. Comment by soldansay on 14:04  

    hayırlı olsuna eli boş geldik ama idare et :D ama dur, sana ve caner'e (kardeşi oluyor kendileri) 2 tane daa fenerbahçe maçı bileti ayarlarım şirketten olur biter :P
    bu arada her b*ka fener'i karıştırmasan daa ii olucak inan bana ahaha :P neyse canım o da senin sevdiin takım, saygı duyarız tabii..
    not: deLi miNe'nin "com-mine" esprisine yarıldım resmen söylemeden geçemezdim.. hadi iyi bloglamalar sana, ara sıra bana da gel :P

  12. Comment by Hanife on 12:19  

    pek bir güzel olmuş yahu,hayırlı olsun,güle güle kullanın,hehee:))

  13. Comment by oky on 06:51  

    ee anladık tamam yeni de sen 3 ayda bir güncelleyeceksen ne diye uğraştık o kadar :)

  14. Comment by eroy on 14:27  

    >teşekkürler :) evet oky' nin tavsiyesine uydum ben de :P
    domain için, darısı senin de başına ;P

    >emir bey
    saolun efendim. bi ferahlık bi renk geldi sanki :)

    >teşekkürler :) siz de güle güle yorum yazın diyim ;P

    >chucky
    şimdi çok garip bir tepki verecektim seni görünce :P ahaha demek brinna eray haa.. görücez bakalım ;P
    teşekkürler cnm :) chucky'yi görmek süpriz oldu :D mjks! :)

    >deli mine
    kuzum yaa :) ıslatalım tabii lig devam ediyor :)) teşekkürler ;)

    >karamba
    ahaha tamam ama +18 yazıları 12'den sonra yazayım :P yok tabii ki :D
    teşekkürler ;)

    >eysean
    sen şimdi iyi bişey mi dedin kötü bişey mi anlayamadım ben :P saol cnm

    >tugce
    teşekkürler :) değişim çok güzel oldu. her açıdan hem de :)

    >soldansay
    eyvallah ;) anderlecht maçı biletleri için tekrar teşekkürler ;)
    her zaman beklerim ;) bize gelesin ben evde olurum olmam farketmez ;P görüşmek üzere ;)

    >hanife
    teşekkürler ;) sizlerin de beğenmesi umuduyla yaptık zaten ;)

    >oky
    tamam abi kızma hemen :D pazartesiden başlayayım dedim ilk günden :) bi de ilkten kitabı aldığında kapağını açmaya kıyamamak gibi şimdi bu :D saolasın tekrar ;)