Live 4 it! haftanın klibi


ve tatil bitti.. eve döndüm. bu yaz çok gezdim. bavulum elimden eksik olmadı ve bi süre daha eksik olmayacak gibi :) tatil demişken de aklıma geldi bu şarkı. bu hafta sertab erener - kumsalda haftanın klibinde bizlerle birlikte. tatlı geldi tekrar dinlemek :) platoniğim ben de biliyorum. ama bu bazen çok da hoş geliyor. hatta kimi sevdiğini bile bilmeden sevmek.. aşık olmak, kolayca.. birden fazla aşkın arasında kalmak. karşılık bulmak, bulamamak, karşılık verememek.. tatlı bi acı çekiyosun işte arada dozu kaçınca da elin ağzın yanıyor fazlaca. bi garip işte. çok da can sıkıcı olmiyim gece gece :)
tatilden çok farklı döndüm nasıl desem çok değiştirdi ve fazlasıyla güzeldi. yeni arkadaşlar, görmediğim birçok yer ve yorucu birgünün sonrasında hemen sonraki sabah bilmediğin bir yerle yeniden bir başlangıç. oky' ye de bu tatilde bana eşlik ettiği için çok teşekkürlerimi sunayım bir kez daha ;)
tatili anlatan bir yazı elbette olacak :) çok garip olaylar geldi tabii ki yine başımıza. gelmez olur mu :) ya bi şekilde çok garip bişeyler oluyor sürekli. bi kurşun mu döktürsem, hocaya filan mı okutsam bilmiyorum ;P neyse çok da uzatmadan bitireyim :) tatilde bi garip tabii yüzmek filan..
ha bi de bu haftasonunu blog için ayırdım. yeni bir adres, yeni bir içerik ve blogla sizlerle birlikte olucam. yeter artık bu kadar da az hit olmaz ki dedim sonunda :P sanırım bu blogun son yazısı olabilir tatil yazısı :) ama bilmiyorum bi şekilde bi aksilik hemen köşebaşında beni bekliyor biliyorsunuz her zaman :) ama haftanın klibi hep olacak tabii ;)
herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by oky on 11:26  

    ben teşekkür ederim eray beyciğim :P

  2. Comment by Hanife on 22:48  

    hoşgeldiniz efendim tatilden:)

  3. Comment by Tugc on 13:01  

    Hoşgeldinizzz..
    Yeni blog adresini heyecanla beklemekteyiz..

  4. Comment by eroy on 15:28  

    >oky
    rica ederim oky beyciğim :P

    >hanife
    hoşbulduk efendim ;) hoşgördük buraları özlemişiz :)

    >tugce
    hoşbulduk :) fırsat vermiyolar ki yeni isimle uğraşayım ilerleyeyim. blog kariyerimde önümü kesmeye çalışıyolar habire :P