Live 4 it! haftanın klibi



merhaba sevgili okurlar. bir haftanın klibinde daha beraber olmayı hep beraber içerek kutlamayı ben de çok isterdim. ama son bikaç gündür o kadar hastayım ki hani artık meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan misali ben de yavaş yavaş gidiyorum sanmıştım :) neyse hele bi yarın doktora gideyim ondan sonra bakalım ne diyecek ben de merak ediyorum. neyse ben en iyisi size son bikaç günden söz edeyim. hem haftanın klibi hem de hafif bir günlük yazısını birarada vereyim :) (yazıyorum :))

  1. Comment by enci on 22:21  

    geçmiş olsun!

  2. Comment by Emir Bey on 10:59  

    yarına kadar iyileşip okan bey ile konserime gelin bak !

  3. Comment by soldansay on 12:27  

    yawrucum çok geçmiş olsun ya umarım hemenciq iyileşirsin anam

  4. Comment by Hanife on 12:27  

    geçmiş olsun,Malt dinleyin Malt iyileştirir o:))

  5. Comment by eroy on 16:25  

    >angie
    teşekkürler :)

    >emir bey
    iyileşmem kısa sürecek gibi değil ama bu konsere gelmemi etkilemeyecektir ;) ölmediğim sürece kesin ordayım ;P
    ha bi de yolu bulamazsam gelemem sanırım :D

    >soldansay
    eyyvallah abi ;) umarım diyim :)

    >hanife
    teşekkürler :) malt iyi gelecektir elbette :) zira tüm şarkıları ayrı bi güzel benim için ;)