geliyorum, yazıyorum, diyorum :)

valla oturup post yazıcam diyorum ama yazamıyorum sabah erkenden, fenerbahçe - anderlecht maçına gittiğimi ve acayip bi stadla karşılaştığımı bi de tatil yazımı yazıcam. söz veriyorum. bak buraya bööle yazınca mecbur hissediyorum :D

  1. Comment by Tugc on 12:17  

    Yaz tabi :) Benim de son yazı içindekiler gibi oldu. Onu yazıcam bunu yazıcam diye vaad eden bir politikacı :)

  2. Comment by Adsız on 16:24  

    sarıııııııııııı...

  3. Comment by oky on 22:46  

    kırmızııııııı

  4. Comment by soldansay on 18:38  

    ahahaha cim bom bom!

  5. Comment by oky on 03:30  

    ahahaha erdem :D

  6. Comment by Adsız on 12:22  

    okan çekil aradan!!

  7. Comment by soldansay on 18:10  
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  8. Comment by soldansay on 21:14  

    çekilme okan kaptırrrrr :D

  9. Comment by Gamze on 23:25  

    aradakiler atlarsak;

    eysean'a: laciverttttttttttttt
    :))

  10. Comment by Adsız on 00:26  

    her şartta takımımızı savunuruz evelallah!!

  11. Comment by Gamze on 01:22  

    her zaman :)

  12. Comment by mayksisman on 06:56  

    appiah çok mız mızlanıyo ya :)

  13. Comment by eroy on 16:09  

    >tugce
    ahahaha :) dün dündür bugün bugündür :)

    >eysean
    laciveeeerrttt!...

    >oky
    dııııttt!.. yanlış cevap :P

    >soldansay
    ahahah bak bak yanlışı devam ettiriyolar hala :P

    >eysean
    tamam canım boşver kızma onlar eğlensin aralarında :P

    >püstüklü mama
    şampiyooonnnn...

    >eysean
    ben yokken fenerbahçemizi sahipsiz bırakmadığınız ve dosta düşmana gösterdiğiniz büyüklüğümüz için :) sana ve püstüklü mama' ya teşekkürler :)
    (ahahaha :D sanki aziz yıldırım teşekkür etti gibi oldu :P)

    >püstüklü mama
    her zaman :)

    >triancula
    yabancılar işte. rahat durmuyolar bi türlü :P illa ki daa büyük kulüp. sanki daa büyüğü var da bizden :) real, barça dese tamam :)