eroy ft. oky @ kuşadası

kuşadasındayız!.. oky ile günün ilk ışıklarından hemen sonra şirince köyüne vardık. güzel bir köy kahvaltısı yaptık ki bizim gibi kahvaltı sevmeyen iki insan nice zaman sonra istekle kahvaltı yaptı :) köyün havasından mıdır suyundan mıdır. yoksa zaman mekan değişikliğinden midir yoksa havuza gitmek için sabırsızlandığımızdan dolayı saymaya üşendiğim başka sebeplerden midir bilmiyoruz şu an ;P ama çok güzeldi :)
burada bir kilise vardı onu gezdik ve bu meryem ana heykeli hemen benim fotoğrafçı ruhumu alevlendirdi :) ya çok beğendim ben bu fotoğrafı :) burada çok güzel şaraplar üretilirmiş, her meyvenin şarabı varmış. ömer hayyam' a hak verdim yine bu güzelliği sevmemek mümkün mü :) hemen bir tane aldım karadut şarabı ve fotoğrafçı ben bunu da sanatsal bi olaya dönüştürürüm sen merak etme diye beni ikna etti :P
şimdi wireless' ı bulana sevgilerimizi yolluyoruz ki buradan bize blog yazma imkanı sağlıyor :) ama havuz da bizi çağırıyor :D
görüşürüz :)

  1. Comment by Adsız on 23:07  

    evet şişenin arkasından uzanan minareli artiztik çalışman bize sanatın tezat yönünü hatırlatıyor, tıpkı serin sulardan kızgın kumlara uzanmak gibi ;p

  2. Comment by Adsız on 23:25  

    eğlenin uleyn,

  3. Comment by Tugc on 14:07  

    Şirince'deki en güzel şarap karadutlu şarap, en kötüsü de çileklidir, çünkü tadı antibiyotiğe benziyor. Şeftalili de kötü. Kavun fena değil.. Vişne ben sevmiyorum ama sevenler var.

    Bir daha Anı Tur'la gitmeyin, kandırıyorlar sizi valla. Tur şirketi mi açsam nbapsam, bizim evi de otel gibi kullanıp, vurgun yapabilir miyim ki...

    Neyse, sizi görmek güzeldi...Vakit olsaydı da denize girebilseydik ve Big Bange gidebilseydik ama başka bahara artık ;)

  4. Comment by Hanife on 15:20  

    tatil kelimesi bile insanı ne kadar mutlu ediyor,iyi eğlenceler efendim:)

  5. Comment by eroy on 01:23  

    >betül
    ikisini aynı kareye koyma sebebimdi zaten bu çelişki ;)
    ahahah evet işi serin kumlardan kızgın sulara atlamak gibi de yapabiliriz ;)
    ben çok sevdim ama bu fotoğrafı naapayım :D

    >eysean
    tamam abla kızma yaa.. eğleniyoruz işte :D

    >tugce
    orda yerinde deneyip tatmadan bi yorum yapmayayım zira sadece karadutu denedim ve sevdim şimdilik :)
    seneye farklı bir tatil konseptiyle geliyoruz bekleyiniz efendim ;)

    >hanife
    evet kesinlikle :) teşekkürler efendim ;) ayrıca bol bol malt dinledim ;) albümü 180 kere filan dinledim galiba baştan sona :P