motorsiklet günlüğü

çekilin yolumdan... geri geri geliyorum :) fethiye' de oky ile çıktığımız motosiklet turu hayatımın en güzel günleri sıralamasında mutlaka ilk 5 yer alacaktır. dağların kıvrımlı yolları, masmavi koylar, motosiklet kullanmanın verdiği o tat. istediğimiz yerde durup devam etmek.. gibi harika bir sürü şey vardı o gün. harikaydı. güzel giden tatilimizi harikaya çevirdi :) bir daha tatile motor alıp çıkmak en büyük hayallerimden biri artık :)


fethiye çok güzel biryer. bodrum bir hayal kırıklığı yaratmıştı tamam ama. dün akşam geldiğimiz antalya kadar hiç biyer bu kadar olmamıştır. bomboş sokaklar, garip davranan esnaf, istanbul-laleliden farksız yerler ve insanlar.. bilmiyorum ya garipti dün gece.. neyse biz wireless' ımızı bulduk ve mutluyuz. bugün rafting' e gideceğimiz için de heyecanlıyız :) antalya' da bulunduğumuz süre içinde imkan olursa emir bey' le de görüşeceğiz inşallah..

fethiye ve ölüdeniz. çok güzelden öte yerlerdi. seneye yine buraya gelip motor turumuzu daha da genişletmek istiyoruz..
oky' yi de uyandırmak gerek yoksa turun başından beri hep kaçırdığımız kahvaltılara biri daha eklenecek :) iyi günler herkese..

  1. Comment by Adsız on 12:10  

    ah be şekercim, rafting yaparken tikkatli olun emi :)

  2. Comment by Tugc on 15:48  

    Motor demeyin bana yaa...zaten bizimkilerle kavgalıyım diye motora el sürmedim bu sene..Para mı biriktirsem de bi scooter alsam napsam seneye..
    Bu arada kırmızı çiçekli şortunuz gözümden kaçmadı sayın Eroy bey..

    Allah mutluluğunuzu bozmasın, bir yastıkta kocayın efendim.

  3. Comment by eroy on 01:30  

    >eysean
    neyse şekercim bak sağ sağlim yaptık geldik rafting' i. fotoğraf da çekildik rafting esnasında ki SAS ve SAT komandolarını aratmayacak bir pozumu yakalamışlar :) 40 yıllık işin erbabı tadında çıkmışım ben de çok sevdim :D

    >tugce
    ahahah :D diğer şortum daha güzeldi ama ıslaktı kendileri o yüzden bunu giydim :D
    da bir yastıkta kocayın sözü fazlasıyla yanlış anlamlar yüklemiş bize :) yani illa ki yanımıza kız arkadaş alıp mı fotoğraf koyalım :) ehehe oky ile kafamızı dinledik :) şimdi istanbul' un derdi çilesi var yeniden :( ama bunu da özlemişim. eve gelince farkettim :)