Live 4 it! Haftanın Klibi



Merhaba, yenilenen blogda ilk Live 4 it! Haftanın Klibi'nde beraberiz. Bu hafta Tokio Hotel Monsoon şarkısı ile bizlerle. Şimdi ben bu şarkıyı ilk kez dinlerken oky bana bak bakalım bu klipteki kız kim diye sormuştu ki ben de klibin sonuna kadar geçen süre zarfında soliste neredeyse aşık olup çıkmıştım. Klibin sonuna keşke hiç gelmeseydik keşke ve ben de bu kadar hayal kırıklığına, şaşkınlığa ve az kalsın kimlere aşık oluyordum düşüncelerinde kendimi yemeseydim.

Müzik piyasasını günü gününe takip etmediğim ve şarkı dağarcığıma birini veya bir grubu almam için onların modasının geçtiğinin herkesçe kabul görmesi gerek ancak o zaman ben "aa!.. yeni bir grup dinledim ilk defa çok beğendim.." diyebilirim. O kadar geriden takip ediyorum ben.

Bu klip haksızlıklar içeriyor ama bence yani sen neden bu kadar güzel yapıyorsun ki kendini madem erkeksin git daha bi rockstar edasıyla giyin gel. Mesela gelse benim yanıma bu klipteki hali ve sesiyle "Eray ben seni çok beğeniyorum ve seninle evlenmek istiyorum.." dese. Hiç düşünmeden kabul ederdim. Yani daha güzelini mi bulacağım hem de şarkı da söylüyor,.. vs gibi düşüncelere kapılıp evet derdim. Bir de günümüzün modern ilişkilerinden ziyade, eski moda diye tabir edilen ilişkilerden birini yaşasak ancak evlendiğimiz gece ben "Allah'ım! ne yaptım ben?.." diye başımı taşlara vururdum. Sonra boşanma olayları filan uzun ve garip bir anı olarak kalırdı tabii ki.

Ben de nasıl oldu da böyle bir senaryo uydurdum şimdi bilemiyorum ama beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. 16 yaşında olması ise ayrı bir gariplik tabii ki. Günümüz dünyasında herşey çok hızlı. Yaşarken durmaya, dinlenmeye zaman yok, herşeyi hızlı hızlı yapıp bir sonrakine geçmek gerekiyor. Bizi buna zorluyorlar.

Şarkıya dönecek olursak, çok beğendiğimi de belirtmek isterim. Bu tarz şarkıları seviyorum zaten. Sözlerini kelime kelime anlamaya yaklaştığım şarkıları "Ben ne zaman bu kadar iyi ingilizce konuşabileceğim?" kaygısını daha az taşıyarak dinleyebiliyorum.

Herkese iyi bir hafta diliyorum. Haftaya tekrar görüşmek üzere..

  1. Comment by Verze on 16:40  

    tokyo hoteli sevmiyorum ama bu sayfada guzel durmus garip bir sekilde sempati besliyorum artik.

  2. Comment by Adsız on 18:07  

    Pazar günü MTV de gördüm.O oğlan tam bir felaket.Doğduğunda babası oğlum oldu diye 20 koyun kestirmiş.Ama kesilen sadece koyun değilmiş demekki.Kız olsun erkek olsun herkesin kendine göre bi çizgisi var buna eyvallah.Ama 16 yaşında kendini bu kadar kaybetmeninde alemi yok.Ayrıca Berat Kandilini de kutlarım diyerek bugünkü yorumumun muhafazakarlığını bir kat daha arttırmak gayreti içindeyim.

  3. Comment by Adsız on 19:21  

    diğeri de ikiziymiş,ben onu da kız zannetmiştim.(e yok atık!)

  4. Comment by Adsız on 20:56  

    bildiğimden midir nedir, çok fazla kıza benzetemedim.

  5. Comment by Hanife on 23:34  

    senaristliğiniz cidden süpermiş yalnız:))

  6. Comment by Adsız on 01:48  

    ohooo seninki niyeti bozmuş, haftaya görüşürüz diyor, o zamana kadar yazmayacak zaar. neyse canım bize blog mu yok..

  7. Comment by Tugc on 07:38  

    Ben pek sevmedim bu sarkiyi yahu.. Oysa ki severdim genelde hep...NEyse belki hala iste olup odaya gidemedigimden oyle gelmistir.
    Derslerim basladi benim, uhuhu :(

  8. Comment by Emir Bey on 08:25  

    bir an o haftanın klibinde kendimi görcem sandım elim ayağıma dolandı, sonra bu gençleri görüp ferahladım azcık.

  9. Comment by oky on 10:08  

    tokio hotel'in 2. klibi de çıktı. dreamtv sağolsun feci bir tokio hotel propogandası yapıyor.

  10. Comment by bahar on 14:26  

    o kız erkekmiş demek.
    manyak şaşırdım. ben lezbiyen sanmıştım

  11. Comment by eroy on 13:14  

    >verze
    teşekkürler :) sevmenize vesile olduysam mutlu oldum.

    >karamba karambita
    sizin de kandiliniz mübarek olsun. günümüz gençliği efendim sapıtıyorlar işte ;P

    >seksendokuz
    amanness :) giderek bu klipte entrikalar mı doğuyor nedir :P
    izledikçe yeni birşeyler öğreniyoruz :)

    >eysean
    ahaha nasıl benzetemedin yaa :) tööbe tööbee :P ben sana sööledim diye ööle oldu :)

    >hanife
    ehehe teşekkürler :) birden içimden geliverdi. o hayalkırıklığıyla artık :D

    >betül
    aaa.. olur mu öyle şey :) sadece pazartesiden başlamak istedim :) yani tamam üşengeçliğimin bini bi para :D ama hemen gitmeyin bloga biraz şans verin :)

    >tugce
    kolay gelsin derslerde ;) bende ise garip bi istek var dersler başlasın diye :)

    >emir bey
    ufak bir teknik aksaklık oldu emir beycim kusura bakmayın :) size de anlattım zira biliyosunuz ;)

    >oky
    eheheh :) tokio hotel' i çok seviyor sanırım ordaki yayın ekibi mi desem reji ekibi mi. acaba hala kız mı sanıyorlar :P

    >bahar
    ahaha :) ya erkek olmasaydı keşke hala aklımda kendisi :P bi kız olarak tabii ;P