eroy ft. oky @ radarlive

marilyn manson türkiye' ye gelecek de ben onu görmeden geri gidecek. bi de konser verecek de ben izlemeyecem. ağzını hayra aç be! derler adama :P
cuma' dan salı' ya kadar oky ile radarlive' deyiz. oradan sizlere seslenicez ve blog alemine gelişmeleri an be an aktarıcaz. olur da blogger' lardan varsa gideniniz. haber edin. mail atın. hep beraber haydi haydi gidelim parka şarkısını söyleyelim ;P

  1. Comment by Tugc on 09:57  

    Şurdan kafa atasım geliyooo :D
    Ben çalıştığım için gidemiyorum çünkü :(
    neyse en azından birine gidicem galiba,o da bişey.

  2. Comment by eroy on 10:01  

    alaallaaa çok agresif gördüm kuzum sizi yine :P
    biz öğrenciyiz işimiz gücümüz yok bizim :) marilyn manson' dan sonraki en iyisine geliyosun bence ;)
    görüşürüz :)

  3. Comment by Adsız on 12:11  

    korkunç bir adam bu yahu. korkarım ben bundan.

  4. Comment by Tugc on 14:45  

    Kesinlikle haklısın.
    Agresiveness is taking me oveeeer diye şarkı yapıcam :D
    Bak siz okulun şenliklerine yetişemedim ama radara kısmetmiş :)

  5. Comment by Adsız on 20:02  

    onu gördüğüm anda midem bulanmaya başlıyor.sonra kaburgaları aklıma geliyor ve daha da çok bulanıyor

  6. Comment by eroy on 23:20  

    >eysean
    aaa.. korkulacak ne var kuzum yav. o da senin benim gibi insan evladı ;P

    >tugce
    negüzeldi di mi ;)

    >anonim
    hmmm.. ben seviyorum yaptığı müziği. yani ne diyim adamın kendi tercihi kaburga olayı.