dark side vs. light side

bu yılın bi özeti belki de ne aydınlık ne de karanlık tamamen hakim oldu. hep bi kararsızlık vardı. kararından emin olanların asla dönmediği bir yıldı. nasıl desem en çok bu kadar güçsüz düştüm ve bu kadar bezdim herşeyden. ışığa ne kadar dönersem döneyim hep bi şekilde karanlıkta kaldım. bunların hepsine veda etmek.. belki de son gelmiştir..
ama insanlar da ne garip di mi her anını yaşadığı hayata bile yalan bu dünya diyor..

  1. Comment by Emir Bey on 10:41  

    artık karanlık kısım devri geçiyor.

  2. Comment by Misterio on 12:17  

    Sana tam, bi tatile çıksana diyecektim. Hadi el salla artık bunlara.. Öyle işte, hayat garip, insanlar garip..

  3. Comment by Tugc on 13:27  

    ben demiyorum yalan dunya filan diye.
    demetcimle, kara bahtim kor talihim diyoruz. tek ihtiyacimiz saz kald. istersen katil sen de:)

  4. Comment by dukkha on 16:00  

    Derince bir soluk çekip olabildiğince hızla lütfen doğanızdaki çıkıntıları yontar biçimde üfleyiniz!

  5. Comment by Adsız on 18:13  

    Gözünüde öyle bir kısmışsın ki saçların olmasa Ay yüzeyi zannedecektim.ER-AY ismini tam hakedecektin.

  6. Comment by ashkar on 20:39  

    "shine on you crayz diamond"
    diyorum başkada bişey demiyorum...

  7. Comment by eroy on 01:08  

    >emir bey
    nasıl desem.. umarım efendim.

    >misterio
    ehehe tam da sen demeden buralardan biraz kaçmaya karar verdim. işte ne zaman neyi görüp de neye karar vereceğin hiç belli olmuyor :)
    bu kadar garipliğin arasında ne yapayım artık? diyesim geliyor..

    >tugce
    hmmm.. güzel bi fikir gibi tamam kenara kayın ben de geliyorum ;)

    >ayselovski
    hemen aşınacağını sanmıyorum ama neden olmasın diye denemekte de sakınca yok di mi ;)

    >karamba karambita
    eray, yeniay ve yengeç demekmiş. bilmem yüzüm o kadar mı kötü yav ay yüzeyi gibi :)

    >ashkar
    oo teşekkürler abi. güzel seçim ;)

  8. Comment by Adsız on 15:52  

    Söylemek istediğim Ay'ın karanlık ve aydınlık yüzüydü.Resmi büyüt bir de öyle bak.

  9. Comment by eroy on 08:31  

    bak o aklıma gelmemişti ;) tamam şimdi jeton düştü abi ;P