Live 4 it! - the greatest hits

artık dayanamayacacığını anlarsın. o zaman başını öne eğilir, ağlamak istersin. ben hiç çekinmedim bundan. fotoğraftaki gibi umutsuzca birşeyler istedim hep..
artık yeni bir yayın dönemimi desem ya da tarz değişikliği mi, yoksa bahar temizliği mi bilmiyorum. Live 4 it! - the greatest hits başlıyor.. sadece geçtiğimiz ayların nasıl geçtiğini göstererek başlamak istedim..

  1. Comment by Tugc on 19:27  

    yorum yazacaktim mantikli kelime bulamadim.

  2. Comment by Adsız on 21:32  

    blogunu şöyle bir inceledim de şu altta ISLANMAK GÜZELDİR başlığında bir yazın var. Ona insanların yazdıklarından sonra (hele ki Dilshot'ın yazdıgından sonra) bu blog işini nasıl bırakmıyorsun anlam veremedim, çok komiksin hakketen! Ona buna yalvarıyorsun "blogumu bırak lütfen, reca ediom" diye, yuh yani! yukarda tugce isimli bayan arkadasın da dediği gibi "mantıklı kelime yazmaya deger" bir şey yok bu melankolik sayfanda. Gündüzleri verilen salak kadın programlarında bile bu kadar melankoli yok, öğğhh!

  3. Comment by Tugc on 22:27  

    bu kim be?
    mantikli kelime ben kendi icimde bulamadim, postla ilgili bir sey degil ki.. hem benim yorumumdan baskalarina ne.

    ne desem anlamsiz kalacak fotografin yaninda demek istemistim ayrica kuzuuu!

    Lutfen baskalari da yorumlarimi kendi sacmaliklarini desteklemek icin kullanmasin.

  4. Comment by Adsız on 23:13  

    al sana yorum a KARŞI ARTİSTİK PATİNAJ
    1-Sen blog eksperimisin.
    2-Kendi fikrinden çok başkalarının söylediklerini ©opyright yaparak mı eleştiri yapabiliyorsun.
    3-Gündüzleri kadın programları mı seyrediyorsun
    4-Sonunda öğğhh deyişin deniz tutması,araba tutması olurda blog tutması olmazmı türünden bir hareket mi.(Şayet öyleyse gitti klavye)

  5. Comment by Adsız on 23:21  

    ortalık hakkten komik insan kaynıyo yahu.

  6. Comment by Adsız on 23:25  

    genius.turk@hotmail.com

  7. Comment by Tugc on 23:29  

    Ayrica az once yazmamisim.. Amma cok ego tatmini olmak isteyen insan var ya.. Ornek olarak, boyle bu "al sana yorum" arkadasimiz gibi bu sekilde deneysel olarak alternatif ego masturbasyonu yollari arayanlar dolu.
    Iyi eglenceler dileyecegim ben sadece...Kendi kendine birileri mutlu oluyorsa boyle, ne guzel :)

  8. Comment by Adsız on 23:44  

    Adresimi burayı daha fazla kirletmemek adına verdim.Yanlış anlaşılmasın.

  9. Comment by Yeditepe İstanbul on 18:22  

    Sanki Eray'ın bloga "gün o"lmuş...

  10. Comment by GunO on 21:19  

    @gndmdekiler
    Bak bu yorumuna ben bile güldüm şimdi:=)

  11. Comment by aslında.. on 08:50  

    blogdan anlamayan blog okumasın, rencide edeyim maksadıyla da yorum yazarak sacmalamasın!!!

  12. Comment by aslında.. on 08:51  

    ya ne sert bi yorum olmus bole, ayaklanma baslatır bu yorum valla:))

  13. Comment by eroy on 09:17  

    >tugce
    çok da mantık aranacak bi fotoğraf değil kuzum. zaten duygulara hitap eden bi foto diyim kalbini aklının önüne koy bi ;P
    yok ben anladım ne demek istediğini ;) yanlış da anlamadım. biliyosun zaten senle anlarız biz ;)

    >al sana yorum
    hmmm.. şimdi neden böyle bir nefretle yaklaştığını anlamıyorum. gerçi tanıdığım bir tek insan senin gibi girerdi siteye..
    dilshot' u ne yazık ki tanıyamadım o beni tanıyor ama ben kim olduğunu çıkartamadım :)
    hee blog bırakma olayına gelince.. ben karamba' yı aileden biri sandım o yüzden öyle konuştum ama gördüm ki o değilmiş. hem dedim ya ben karamba' nın yorumlarını çok seviyorum. değer verip bişeyler yazıyor en azından. böyle salt nefretle gelmiyor üstüme. ben onunla konuşup bunun için de özür diliycem zaten daha karşılaşamadık nette.
    ben biraz karışık yazıyorum anlaması zor oluyor farkındayım. ama yazmayı neden bırakayım ki ben daha yeni başlıyorum yazmaya..
    çok bişey demek istemiyorum yani ne diyim sen bunları söyledikten sonra. ama beni ilk defa okuyup da böyle bişeyler hissetmeni düşünemiyorum. tanışıyor muyuz bilmiyorum. dedim ya sen o değilsindir umarım. neyse garip bişey oldu bu yorumunla karşılaşmak..

    >karamba karambita
    çok özür dilerim karamba. yani ben sana olayı açıklıycam aramızda konuşurken.
    ve yorumunu gördüğüme çok sevindim yani ben uzaktım bi iki gündür. söylediklerin için minnettarım gerçekten. tekrar tekrar görüşmek üzere ;)

    >eysean
    öyle ya şekercim. naapalım artık ;)

    >gündemdekiler
    yok be abi değil. görülüyor olmadığı.

    >aslında
    meraba :)
    yani neden böyle biryol seçer insan anlamıyorum. ya benden nefret ediyor ya da böyle insanları bloglarında aşağılamayı seviyor. sorun değil ama işte her zaman karşına istediğin insan çıkmaz..
    ehehe.. teşekkürler ;) ama yok ben ayaklanmıycam. daha kötüsünü de görmüştüm :)

  14. Comment by Yeditepe İstanbul on 00:56  

    Yok, ben bir şey merak ediyordum. Şimdi merakım gitti :) Öğrendim
    Tamamdır.
    Balık yemi yuttu.