son

saat 5' ti camı açıp dışarı bakarken. yağmur yağıyordu. yağmur damlalarının sesi vardı yere çarpan. bi de kedi yavrusu miyavlıyordu. nerden geldiği belli olmayan berbat bi de öksürük sesi. sigara boğazı yakarken bi yandan da boş sokakların temiz havasını soluyordum. sonra bir an farkettim ki yağmurdan zevk alamıyordum. pencereyi kapattım. yalnız kalmaya ihtiyacım vardı..

  1. Comment by Emir Bey on 07:56  

    yahu yalnız kalıp ne yapacaksın gel çık gez gezelim tozalım ?

  2. Comment by Adsız on 10:48  

    Emir Bey'e şiddetle katılıyorum. gel gezelim tozalım.

  3. Comment by deli mine on 11:17  

    çık gez toz kedileri kovala eroyy :))

  4. Comment by oky on 16:10  

    bir çık gez toz da benden :)

  5. Comment by Tugc on 16:26  

    Ben daha sert yaklaşıcam, kusura bakmayın.
    Eray! çıkıp gezip tozup, pencereyi açmazsan, gidip taksimden travestileri toplatıcam, seni koştursunlar..

  6. Comment by Yeditepe İstanbul on 17:20  

    :)
    Kediler kovalasın seni Eroy...

  7. Comment by soldansay on 17:49  

    yaw o kadar uzun zamandır bölesin ki dedim eski bi dost olarak bi de ben bişiler yardıriim: abi seni üzen şey nedir o senin içinde birşey ama; sigaraydı, melankoliydi, bunlar evde oturarak geçecek şeylere benzemiyor; blogger arkadaşların dedii gibi çık biraz dışarı; bi boğaz havası al, olmadı sarayburnu'nda kız kulesi'ne karşı bi bira iç yakın bi arkadaşına daha önce hiç yapmadığın gibi dök içini.. Amaç rahatlaman ve "hayatımın geri kalan kısmının ilk günündeim yahu" gibi klişe bir cümleyi kullanmak pahasına kendini şu an olduğundan daha iyi hissetmen.

  8. Comment by Adsız on 18:36  

    Şu ana kadarki yorumlarda hep çık,gez,dolaş kelimelerini var farkettinizmi?Ben ise çıkma evde otur,eski sevgilini an,kafayı ye,beter ol diyeyim de bir farkım olsun.Sana yalnız kalmak değil, sıkı bir zopa atmak lazım.Bu kadar seni seven arkadaşlarını dinleme.Beni seç beni seç Ali Atıfı seç Ali Atıfı.

  9. Comment by Adsız on 01:55  

    Çık dolaş gez kediyi ara bul =) nerden geliyor sesi bak bakalım :P

  10. Comment by eroy on 13:00  

    >emir bey
    çok teşekkürler efendim :) ama bikaç gün sonraya erteleyelim mecburen.

    >eysean
    tamam kuzum çıkıyoruz :) ama dedim ya bikaç gün.

    >deli mine
    kıyamam kedilere kuzum ya.. bilirsin beni :)

    >oky
    çık gez toz 4 oldu! bikaç gün de 4 oldu diyim :)

    >tugce
    tehdit yok :)

    >gündemdekiler
    olsun be onlar da kovalasınlar artık diyim :)

    >soldansay
    teşekkürler abi. ama dediklerini çokça yaptım ben bi yararı olmadı.

    >karamba karambita
    seviyorum zaten arkadaşlarımı. şu anki arkadaşlarımla vakit geçirmekten çok ama çok zevk alıyorum. tamam diyorum zaten. evdeyim şu an ama amacım farklı.

    >tılsım
    keşke bulabilsem. bütün gün severdim pisiciği. kedilere bayılırım ben :)