Live 4 it! haftanın klibi



Live 4 it! haftanın klibinde tekrar beraberiz. söyleyebileceğim çok şeyin içinden ilk söylemek istediğim, çok seviyorum kargoyu. ve bunu dinlerken şarkının aksine ağlayan biri olarak ters psikolojinin etkisinde kaldığımı kabul ediyorum.
peki diyip kabullendikten sonra bunu tekrar tekrar dinliyorum şimdi. uzun bir gece var önümde ve bu uzun gecelerden oluşan uzun da bir hafta..
herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Tugc on 22:12  

    Sen ağlamaaaa...
    Aslında ağla arada...Ağlamak gözleri güzelleştirirmiş hem.. Zaten bence sen de ondan ağlıyorsun..Biliyorum ben :P
    Ama ağlama yine de..Yani sadece gözlerini güzelleştirsin diye ağla..Başka türlü ağlarsan kızarım sana.

  2. Comment by deli mine on 23:37  

    nedne hep birsi aglamak zorundadir ki.. sen aglama ben aglayayaim.. yok ben aglamayayim anam aglasin yok o aglamasinn.... ohooo.. kimse aglamasin hayat bayram olsun bahar olsun şenlik olsun..

  3. Comment by Sonne on 11:14  

    hayat bu....arada ağlatır...arada güldürür...en sonunda öldürür...cok üzerinde durma....

  4. Comment by eroy on 00:42  

    >tugce
    tamam peki. sen beni biliyorsun zaten. sebebini de biliyorsun. kızma ama.

    >deli mine
    o asla olmayacak birşey kuzum.. biraz ağlamak, biraz gülmek hepsi var işte..

    >sunny
    hmm.. haklısın ne diyim. boşvermek gerek aslında herşeyi. sadece şimdilik ama.