too cool for engineering..


yazı yazamayacak kadar nefret doluyum. bilmiyorum ama öyle işte. en sevdiğim fotoğrafımı koyayım buraya. fotoğraftaki benim. fotoğrafın ismi too cool for engineering.. çerçevesiz altında ismi olmayan sadece benim olduğum bir fotoğraf ne yüzümü görün ne de ben olduğum aklınıza gelsin bir kere de birşeyleri söylemeden anlayın benim hakkımdakileri.
ya sen ne yapıyorsun aklını başına al lafını duymak bile istemiyorum. ne yani mahvediyorsam kendimi mahvediyorum. yıktığım legolar benim legolarım istersem yıkarım istersem kocaman kuleler yaparım. ama legolardan o kadar uzağım ki çocuk değilim artık koca adam oldum da günün herhangi bir anında girip içecek ve bundan nefret edecek kadar büyüdüm. biliyorum.. ne yani daha ne yapabilirim ki aslında bir haftadır da kan kusucak kadar kötü oldum. siz bilmiyorsunuz sadece. doktora gitmem gerek ama hergün erteliyorum. boşver diyorum sonraki günü nasıl olsa görücem ve nasıl olsa onu da boşa harcayacak bir ertesi günüm olacak. kurtuluşu küçücük ilaçlara bırakacak kadar da güçsüz düştüm. eve dönmek bile istemiyorum. çok pişman olacağımı bildiğim bi zamanlar bunlar. eğer sonrasını görebilirsem cidden çok pişmanlık duyacağımı biliyorum.. aslında biranda herşeyden kurtulabileceğimi düşünmek aptallıktı. romantik komedilerdeki gibi aptalım ben. ama işin kötü tarafı hayat ancak sonuna geldiğinde bir film gibi oluyor..

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 19:19  

    Aslında mutsuz değilsin sen.
    Mutsuz olmaya özenen şımarık bir çocuksun :) Arabeski keşfettin ve bozana kadar da oynayıp kurcalamaya kararlısın :)
    Hadi ama "yeter" artık. Kendine gel! Aptal olma oğlum :D

  2. Comment by Emir Bey on 20:03  

    tövbe estağfurullah,
    haftasonu gelin ben sizi eğlendirir
    hayata barıştırır
    okulumuzun güzel kızlarından birini de
    kolunuza takar gönderirim olur mu?

  3. Comment by Tugc on 20:17  

    Ama olmaz kiii! Ben simdi msne de cok giremiyorum, malum kardes hatun, biliyorsun.. Ben orda boyle surekli konusup duzeltirdim seni.
    Sen gucsuz filan dusmedin, sadece bir ic aynaya ihtiyacin var. Keske pyle bir sey olsaydi.. Farkindalik yaratacak bir sey.
    Yahu abd lerden geldim ya.. aaaa..
    bak soz getiricem tava yanimda mutlu olmayi denersen.

  4. Comment by Misterio on 21:51  

    Salem olunca sigara, herhalde Eray bu dedim... Son olarak elinde iğreti duran yanmışıyla tam olarak sendin o... Çok fazla bilmeye gerek yok içini... Dağıtmak, hesap vermemek, üzülmek, içini ağlatmak istemek bencilliği başarma adına belki iyi gelir şu aralar.. yani ne bileyim, oysa yaşanması gereken yaşa tabi... ama yapabileceğin şeyleri es geçme.. at denizlere nefretini... nötr olmak daha iyi..

  5. Comment by tılsım on 00:07  

    Mahvet, akıt içindekileri ,kır , dök ne yapmak istiyorsan yap.Ama bitir, at artık.Attıkların gelmesin peşinden bırak olduğu yerde kalsın.

    İçini dök ve kendinle barış.Legolarını al ve yeniden başla hayata.

  6. Comment by Adsız on 15:24  

    bırak şimdi ;)

  7. Comment by Yeditepe İstanbul on 19:04  

    Eray, bi git yaaa!
    :D

  8. Comment by Adsız on 12:47  

    DERTLERİMLE MUTLUYUM BİR DE SEVENİM OLSA...
    Bir insanın kendine yaptığı kötülüğü cümlealem bir araya gelse yapamazmış.Ailen mi sana kötü davranıyor.(Önceki yazılarına bakarak anladığım kadarıyla HAYIR.)Arkadaş çevren mi yoksa?(Senin düzelmeni onlarda istiyorlar)Ama en büyük kötülüğü sen kendi kendine yapıyorsun.Sen sevmeyi bilmiyorsun,sevdiğini zannediyorsun.Yaşamı çok yargılıyorsun.Bir kanepe görsen içindeki yaylarıda düşünüyorsun.Elektrikçisin şunuda bilirsin .GERİLİM ARTARSA ...

  9. Comment by eroy on 18:52  

    yorumlarınız için teşekkürler..
    >gündemdekiler
    hmm valla abi ne derseniz tamamım itiraz edip de böyle tartışacak kadar gücüm yok..(yoktu aslında)

    >emir bey
    emir beycim sana ayrı bir parantez açayım ilgin için. konser sonrasında yazıyorum bunu. çokça teşekkürler efendim ;)

    >tugce
    tamam diyeyim o zaman.. işin içinde tava varsa :)

    >misterio
    neyi düzgün yaptım ki bunu da düzgün içeyim diycem şimdi :)
    dün akşam baktım çokça denize. birşeyler attım ama bunların hepsi pis arka sokaklarda kaldı. üzülüyor insan birşeylerden vazgeçmek zorunda kalınca..

    >tılsım
    çokça kırdım, döktüm. geride bırakmak zorunda kaldıklarım benim peşimden hiç gelmez ki :(
    aslında hep geride bırakılan olduğumdan bi çözümü yok..

    >eysean
    sanırım görüştükten sonra bırakamadığımı gördün ;)

    >gündemdekiler
    ben gülemiyorum ama işte öyle şimdi..

    >karamba karambita
    "..bir kanepe görsen içindeki yaylarıda düşünüyorsun.." evet :)
    self destruction durumundan çıkmam gerek biliyorum..