Live 4 it! haftanın klibi


merhaba, haftanın klibinde sıra yine. blog buluşmasının neşeli havasından kurtulup hani "eray da yaşasaydı aynen böyle derdi" dedirtecek havamdayım bu akşam. yani nasıl diyim bilmiyorum. siz şarkıyı dinlerken ben yazmaya devam ediyorum..
hatıralarla yaşamak, bunları ileride hatırlamak için birşeylere anlam yüklemek. hatıra dediğimiz şey çok garip aslında. nasıl desem bazen geriye dönmek o kadar garip ki. geçmişe saplantılı yaşamak insanın doğasında var. o yüzden tarih hep tekerrürden ibarettir. içimizde bir boşluk olduğunda yeni hatırlarla doldurmaktansa hep eskilerini koymayı tercih ederiz. bilmiyorum hepimiz değil belki de. ne kadarımız bilmiyorum. ama üzüldüğüme üzülmek.. işte neye üzüldüğünün bi anlamı kalıyor mu ki? sadece üzülmek.. ne yapıyorsun diye sormak kendine ama hatıralara özlem duymak çok mu güzel yoksa çok mu acı. acı mı güzel yoksa? hatırlamak, ama sadece kötü olanları değil, güzel hatıraları da sevgilinle veya arkadaşlarınla ya da hiç tanımadığın insanlarla yaşadığın her an önemli aslında. ama pervasızlık daha bi hoş yaşama karşı.
herkese mutlu haftalar diliyorum..

  1. Comment by deli mine on 02:22  

    :) koymuş hakkaten :) öpeirm yavrummm :)

  2. Comment by Tugc on 09:38  

    90lar yine. Ama ben diyorum ki biz yine Ajda ve Burak Kut havamiza donup biraz gulumseyelim..
    Ama bu sarkida kiyaslanacak gibi degil ki ya. Cok guzeldir, cok severim.
    Ben neye uzuldugumu bilmiyorum bence.
    Ama kuzucuk ekmegi hatirlayinca guxel oluyor. Ufacik da peynir uzerine. :)

  3. Comment by Adsız on 17:00  

    eray bekle, ayrılma oradan. kafanı kırmaya geliyorum ben :)

  4. Comment by eroy on 09:28  

    >deli mine
    ah ne demek canımcım ;)

    >tugce
    kuzucuk :) ben cd mizi hazırlayadurayım bu arada ;)
    hit olucaz ;P

    >eysean
    sana dün nasıl bir yerde olduğumu anlattım di mi :) beni oradan ayır da :P ben bi iki şaplağa razıyım ;)