ıslanmak güzeldir

gülmek gerek kendine.. arada böyle tam da en karamsar anında yaptığın saçma salak herşey için. hayat o zaman daha tatlı.

  1. Comment by Adsız on 12:29  

    sigara eline olmasaymış keşke, yağmur yağıyor negzel tertemiz :)

  2. Comment by eroy on 12:46  

    ying ve yang gibi eyseancım ya. her iyinin içinde bir kötü, her kötünün içinde de bir iyi vardır ;)
    fotoğrafları değiştirememek kötü :( ama yenileri çekilebilir ;)

  3. Comment by Emir Bey on 17:13  

    bir live 4 it fotosu olmuş tam olarak da o sigara söner ben diyeyeim :D

  4. Comment by soldansay on 17:30  

    gine o sigara, gine o sigara, gine o lanet sigara dieyim ben saaa!

  5. Comment by Adsız on 18:15  

    1-Blogger önündeki araçlara saygısını ifade ediyor.
    2-Ezilmişliği öyle bir ifade etmişsin ki önündeki turkuaz renginin bilmemne tonundaki aracın önü dağılmış.
    3-Küçük Emrah'ın Boynu Bükükler filminden bir sahne.
    ACABA HANGİSİ?

  6. Comment by eroy on 18:26  

    >emir bey
    teşekkürler ;) feciydi yağmur ama hepsi sönmedi ;P

    >soldansay
    hmm sitemini anlıyorum ama herşeyin geçici olduğunu da hatırlamak istiyorum ;)

    >karamba karambita
    ehehehe kim olduğunu öğrendim :) abi çok zekiyim ya :)
    hmm nasıl diyim buraya bi daha bakma. cidden yani arada insanın yalnız kalmak istediği zamanlar olur ya bu da öyle bişey. lütfen. ben zaten herkes için fazlasını yapıyorum sen de benim için bunu yap. bu konu hakkında da bi daha konuşmayalım lütfen.

  7. Comment by oky on 20:02  

    @soldansay'a verdiğin cevaba cevap;
    ben de sana bazı şeylerin maalesef geçici olmadığını -son defa- hatırlatmak istiyorum.

  8. Comment by deli mine on 22:11  

    sigarani yere at elini başinin üzerine koy ve teslim ol eroyyy.. bırak yagmur islatsin seni :)

  9. Comment by Tugc on 23:29  

    Yağmur güzeldir..Sigarayla da güzeldir..
    >Emir Bey
    O sigara güzel korunursa sönmez:) Deneyip onaylanmıştır..çok da güzel olur.

    Eroy sana geri döneyim..Oky ye katılıyorum..Geçici olmayan şeyler de vardır..Yağmur geçici gibi görünse de, hep ordadır..Hep bir yerlerde yağar mesela.

    Gül bakiim...Kızıcam ama!

  10. Comment by tılsım on 00:13  

    Bugün yağmuru izledim. biraz ıslandım sonra kaçtım çardağın altına. Yağmur yağınca nedense aklıma şebo'dan yağmurlar gelir hatta izlerken söyledik bile arkadaşlarla =).
    Bu resmin sigarasız olanını da görürüz :)
    hoşçakal...

  11. Comment by eroy on 10:39  

    >oky
    ben de seni temin ediyorum ki abi; bu bir alışkanlık değil. ciddiyim çokça hem de ;)

    >deli mine
    ehehehe tamam teslim oluyorum :P

    >tugce
    ıslandıkça gülerim zaten ;) böyle nasıl diyim hoşuma gider :)
    sigara sönmedi hem ;)

    >tılsım
    birçok fotoğrafım daha olucak.. hepsinde bi kötü yan bulunabilir. fotoğrafın bütünü önemli değil mi ;)

  12. Comment by soldansay on 20:33  

    hocam bu Karamba Karambita kim ya?! adamın kalemi baya keskin, neyse.. :f

  13. Comment by Adsız on 21:50  

    böyle bir fotoğrafa yorum yapmamak mümkün mü? hı eray evden mi kaçtın yoksa evden mi atmışlar seni belli değil sırtlamışsın pılını pırtını bi de artistlik bir poz 1.40 boyunla :)bu arada emaneten aldıın aykkabılarında her caminin önünde var istersen hemen bulabiliyosun :)yağmurda sönmeyen sigaraya diyeceğim yok tabi sigara insanı öldürür ama sen çoktan ölmüşsün adamım deep not:g...te giren şemsiye açılmaz açılsada kapanmaz arkadan kapanmadıı belli oluyo zaten :) bunlar hepsi şaka sen bizim minicik ufacık eraycukmuzsun,şemsiyeeeee :) şaka şaka