bilmem..

defalarca yazıp silmek çok kötü. yani aslında ne diyeceğini bilememek mi daha kötüydü yoksa diyeceğini karşındakinin bilememesi miydi? belki sonra dedim. geri dönüp bakmamıştı bile.

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 14:06  

    Ben bilmem unutmayı
    Ben bilmeeeeeeeemmmm!
    -Yalın-

  2. Comment by Adsız on 10:24  

    AFFETSEDE DAL RÜZGARI KIRILDI BİR KERE
    (Son mesajımdır.)

  3. Comment by eroy on 16:19  

    >gündemdekiler
    hmmm nasıl diyim. valla yorumsuz gibi bişey şimdi. bilmiyorum bi cevap veremiyorum :(

    >karamba karambita
    dur bi saniye. yanlışlık yapmak istemem şimdi herkes yanlış anlayacak. eğer tanımadğım biriysen yaz lütfen yorum ben yorumlarını seviyorum ;) eğer tanımıyorsam msn' den konuşabiliriz ;) profilimde var adresim ya da mail at.
    ama eğer ki eba'nın kim olduğunu biliyosan yani nasıl diyim şimdi tahmin ettiğim sensen.o zaman gerek yok. kırmak için söylemedim yani bi hışımla demedim :)