Live 4 it! haftanın klibi



bir kez daha pazartesi ve bir kez daha beraberiz. bu hafta avril lavigne - i' m with you ile bizimle birlikte. çok seviyorum bu şarkıda çalan adının da viyolonsel olduğunu sandığım kocaman kemanı. kocaman olmasına da gerek yok. kemanın her türünü seviyorum aslında. üzülmek için sebep yaratıyor bunlar. çokça sıkıcı olduğumun farkındayım o yüzden çokça yazmıycam. neyse bu akşamı dışarıda geçirmek istiyordum aslında ama sanırım çıkıp amaçsızca yürümek için çok geç artık. ama yarınlar var daha di mi :) çokça yarın var daha ya da ben öyle sanıyorum. nasıl olsa bir sonraki pazartesi burda olucam di mi. o yüzden merak etmiyorsunuz. garip geliyor yaşamdaki bu hiç duraksamamazlık.
neyse hatırlarım da havalar kötüyken ve gece o meşhur yürüyüşlerimi yaparken tekrar tekrar dinlediğim bi avuç şarkının arasında bu da vardı. hatta tam da köprüde yürürken başlamıştı bi gece. neden bilmiyorum sinirden çokça gülmüştüm kendime. bi bu bi de haftaya ki şarkı :D şimdiden ipucu vermiyim klipler için (ahaha sanki çok da önemli ya :P neyse ben eğleneyim biraz bööle diyip kendi kendime)
güzel bir hafta diliyorum hepinize. aslında böyle yazdığıma bakmayın benim haftam çok güzel başladı :) güzel şeyleri yazmıyorsun derken haklıydın ya.. ama şimdi de söylemeden geçmek istemedim ;)
herkese güzel bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Adsız on 21:48  

    güzel hafta senin olsun. ben almicam..

  2. Comment by es on 23:31  

    depresifliğime uygun bir klip...klip kızı avril,klibin herşeyi avril ki..

    herkese güzel ve bunaltıcı olmayan bir hafta diliyorum..(havalar bunalttı artık benii)

  3. Comment by eroy on 00:11  

    >eysean
    hmmm bu katı tutumuna ve neşesiz tavrına alışkın değilim canımcım ama ya :( birileri üzgün olsun ama sen değil ;)

    >margo
    hmm keşke tek bunalım sebebi havalar olsa ya :)
    çok da sıkıcı biliyorum hafta başında bunları izlemek ama öyle işte.. sana da iyi haftalar diliyorum.

  4. Comment by Tugc on 11:25  

    Aferin guzel seyler yaz bak :D

  5. Comment by deli mine on 11:31  

    sana bu mutlulugu verene.. sevgiler :D