too sweet for melancholy

tam da sana en çok ihtiyacım olduğu anda nerdesin?.. kızıyorum, hissettiğim kızgınlığın aslında sana mı bana mı yoksa bir başkasına mı? çok ama çok soru sorabilirim, sen de sorabilirsin. benden sonra ne yaptın mesela? senden sonrası da oldu.. bunu mu duymak istiyordun? telefon yüzüme kapanırken sen değildin kapatan.. allah cezasını veresice kontörlerin bitmesiydi. ne kadar zaman önceydi bu olay bilmiyorum ama tekrar telefonu açtığında acaba mı diye heyecanlanmıştım.
bende neleri değiştirdiğinin farkında mısın peki? sabah kahvaltıda yaşamak istemediğim birgün daha yine diye içer miydim ben? her gece koşarken şimdi temiz havanın yerine sigara dumanıyla mı doldururdum ciğerlerimi? ne bir derse girdim ne de bir proje yaptım. evet ben bu yükü taşıyamadım ama o yükle beraber üstümdeki herşeyi yere döktüm. sonra da yere düşmüş bi çocuk gibi oturup ağladım. ben de kendimi güçlü zannederdim..
aslında üzülmek istediğim için bilerek yapıyorum sanırım. sen olsan tam olarak bunu derdin bana. sen geri gel veya gelme diye değil sadece bunları söylemek istiyorum. yaşanan herşeyi yazarsam belki ben kendime gelirim. gelmiyceğimi biliyorum ama sadece çabalamış olmak için yazıyorum. hayır bi de doğru düzgün de yazamıyorum. saçma salak görünüyor herşey. 2 hafta daha var herşeyin bitmesine sonra da bir hafta daha. ya da bugün herşey düzelebilir. ama birbirimizi görünce sadece meraba diyip yanyana geçerken de garip olacak..
çok üzüleceksin demeden önce belki şu an ne kadar üzgün olduğumu görsen..

  1. Comment by Tugc on 13:09  

    Sigara dumaniyla doldurma cigerlerini..Hem mentollu sigara o kadar da doldurmaz cigerleri :)
    Sen kendini gormuyorsun...
    Sana yolladigim Nilgun Marmara siirini bulup bi oku, olur mu?

  2. Comment by Adsız on 13:39  

    deloy loy cuum,

    kahvaltıda beynir zeytin reçel ve süt :)

  3. Comment by Adsız on 18:44  

    Uzun çok uzun yıllar önce birini sevmiştim.Onunla gezmelerin tadı vardı.O yanımdayken İstanbul güzeldi.Yattığımızda o uyumadan uyumazdımSeyrederdim uykuya dalışını.Göz kapaklarının hafifçe inmesini izlerdim sokak lambasının aydınlattığı loş odamda.Beni bıraktığında onsuz hayatın hiçbir değeri olmadığını,ondan başka hiçbirini sevemeyeceğimi düşünmüştüm.3 gün ağladım.(abartmıyorum)Kendime zarar vermek istedim.Benim o halimi görüpte "ayy beni ne kadar da seviyormuş "demesini umarak.(Ne kadar zavallıymışım,iyikide yapmamışım.)Sonra birdenbire dedim ki beni sevmeyeni ben niye seveyim.Ya bırakan ben olsaydım.Sevemediğim biri için o ilişkiyi devam ettirirmiydim.Daha çok seveceğin ve seni daha çok sevecek biri çıkacaktır karşına.SEN ÇIKMAYACAĞINI ZANNETSENDE.

  4. Comment by mayksisman on 08:57  

    eroy geçer bunlar;
    2 güne bişeyin kalmaz
    sigara feat.alkol olayına girme de öle hemen.

  5. Comment by Tugc on 17:19  

    Ayrıcaaa, kahvaltıda bal, tereyağ ye..Çay iç.. Sonra istersen 2. bardak çaya viski mi karıştırcaksın bilemem..:)
    Ama aç karına içme, miden delinir, içtiğini de anlamazsın yani :)

  6. Comment by eroy on 12:54  

    teşekkürler yorumlarınız için..
    cevap yazamıyordum kaç gündür özür dilerim.