Live 4 it! haftanın klibi


youtube' un azizliğine mi yoksa saçmalığına mı diyim artık. ne zaman post video desem nerdeyse 8 gün sonra yolluyor klibi. ben de kodunu kopyalayıp post' u yolladım. altına yazdığım saçmalıklar görünmedi en azından ama elbet yayınlanmış olacak.
bu hafta anastacia - left outside alone ile bizimle birlikte. hiç yaşanmamış olmasını dilediğim bişey ama aslında görmesini bilene çok şey öğretiyor. mesela ben artık biriyle vedalaşırken son bir kez daha döner bakarım. çünkü bunun onu son görüşüm olup olmayacağı belli olmuyor. çokça saçmaladığımı biliyorum zaten. alay edenlere de aslında kızmıyorum çünkü nasıl diyim çok zavallı gibi görünmekten bıkmadım sanırım. aslında bıktım da.. neyse bilmiyorum demiştim zaten.
saçma salak olmaya devam etmiycem zaten daha fazla. çünkü nasıl olduysa bilmiyorum engelleyemediğim birşeyler oldu. çok istediğim ama bir türlü olmayan aslında daha önceki seferlerde bunu kullanamamıştım ama şimdi son bir kez diye bir şansım var. yok bu dediğimden aha da eski sevgilisi affetti diye bi anlam çıkarmayın çünkü yanılmaktan başka birşey olmayacak yaptığınız. bunun bi insanla alakası yok. aslında var ama bu daha çok benle ilgili birşey. artık ben vazgeçtim diyecek kadar umutsuzdu ama bilmiyorum belki de başka birşeylerin hemen sonrasında olması da bu sefer dışarda yalnızken gerçekten istediğinin bu olduğunun farkında mısın sorusuna veremediğim sorunun cevabı gibiydi.
ya da ne biliyim işte öyle birşeyler. ama bir anlaşma yapmıştık ve sen sözünü tuttun. sıra bende. bu sefer saçmalamıycam.. ama beni baştan aşağı ıslamana da gerek yoktu yerimden kaldırmak için ama çok güldüm :) işe yaradı diyim.
herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by tılsım on 15:07  

    İşte bu haftanın şarkısı olmuş bu. Güzel seçim ;)
    iyi haftalar...

  2. Comment by eroy on 21:39  

    teşekkürler ;) nasıl diyim, hava karardıktan sonrası için vazgeçilmezler arasında. iyi haftalar..

  3. Comment by Adsız on 22:35  

    "Biriyle vedalaşırken son bir kez dönüp bakarım"deyişin bile yarınlarından umutsuz olduğunu gösterir.İnsan belkide bir daha hiç görmeyeceği kişilere bile görüşürüz der ayrılırken.(Tatilde başıma çok gelir.)Ama sen vedayı terkedilmek gibi algılıyorsan da şu sözü anımsa."GİDEN GİTMİŞTİR.GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR.BEN GİDENİ DEĞİL ,GİDEN BENİ KAYBETMİŞTİR."

  4. Comment by Tugc on 00:25  

    Islanmak güzeldir.. Hem mutluluk bile verir :)
    Hep ıslanalım bari

  5. Comment by eroy on 11:59  

    >karamba karambita
    kabul ediyorum ki umutsuz bir havam var. ama yarınları bırakmak gibi bir niyetim yok. yani aslında çok beklentim var. beklenti değil hayal diyim yani bişey beklemiyorum yapacağıma inanıyorum. sadece fazlaca üzgün bu tavrımı terk edemiyorum. içimizde boşluk hissettiğimiz zamanlar olur ya onun çok uzun sürmesi işte.

    >tugce
    evet ıslanmak güzeldir;) ben de zaten sadece güldüm :) sırılsıklam olmak gerek arada.