her blogger birgün blog buluşmasına gelir

bugün blogger toplantılarına bir yenisini daha ekliyoruz. ya tam yeri ve saati aklımda değil tam olarak. eysean' dan bakın. (biraz ziyaretçi sayın yükselsin eysean bak bu iyiliğimi unutma :P) neyse sabah bakıcam ben yeri ve zamanına. oyy yaa cumartesi sabahları taksimde mephisto' da oturup penguen okuyamadığım zamanlara bir yenisi daha eklenicek sanırım :D neyse en azından hayırlı bi amaç için olucak :P
aklımda bişey vardı ama unuttum yaa.. yaşlanıyorum sanırım :) neyse yarın görüşürüz.. ahaha komik bigün yaa.. nerden bulaştım şu blog işine dedirtecek kadar komik :P
acaba neresiydi diye düşünüyorum hala.. sanırım galataydı. bi gişe olacaktı sanırım. saat 1 de olur sanırım. neyse birinizi arıycam sabah bakalım piyango kime vuracak :P

  1. Comment by Adsız on 09:42  

    siz de mi geliyosunuz deloy loy bey!!

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 12:22  

    Geldi ya! :D