Live 4 it! haftanın klibi

bişey yazacak kadar kendimde olsam yazardım aslında. bi sürü şey var mı yazacak gerçekten? yok cidden onu düşünerek yazmıyorum..
sebepsiz üzüntümü körüklüyor sadece o yüzden. bunu benle paylaşan başka biri için.. bi şekilde aynı şeyleri paylaşan herkes için. hepimizin haline gülen bir rüzgar ve onu bir başkasıyla gören bir martı vardır. sanki aşk vardı da bitmiş gibi beyhude üzüntü niye diye sorarlar di mi.. ben kendime kızıyorum sadece. kızılacak çok şey yaptığım için..
bu size haftanın başında nasıl bir duygu hissettirir bilmiyorum ama yine de iyi haftalar diliyorum herkese..

  1. Comment by Adsız on 20:24  

    oww.. tam haftanın şarkısı olmuş bu!!

  2. Comment by Tugc on 21:46  

    Eysean cok fena oldu bu.. Cabuk termos, karpuz, simit, kilim filan artik ne bulursan hazirla :D Piknige gidiyoruz :D
    Eroy kendine gel bakayim, gidiklarim bak :D

  3. Comment by Emir Bey on 16:30  

    müthiş bir şarkı bu da çok ağır olmuş yahu, sıkılmayın bak !

  4. Comment by Adsız on 18:17  

    tanju okan fun club.. açin hemen üye olayaim.. bu adami şarkılarini çok seviyorum.. çık git içimden arkadaş.. off off.. tanju birtansein.. gözümün nurusun acanm benim..

    erayim sen de topla kendini yahuu.. iyice saldin kendini pissss abuş :) bak haftasonu diyorum 5i diyorum.. ;D

  5. Comment by Adsız on 18:18  

    tanju okan fun club.. açin hemen üye olayaim.. bu adami şarkılarini çok seviyorum.. çık git içimden arkadaş.. off off.. tanju birtansein.. gözümün nurusun acanm benim..

    erayim sen de topla kendini yahuu.. iyice saldin kendini pissss abuş :) bak haftasonu diyorum 5i diyorum.. ;D

    gerçi abuştan anlardin sen ama bu kimmiş bakalim hanimiş ??

    cns ;D

  6. Comment by Yeditepe İstanbul on 19:08  

    Benim en iyi dostum, içkim sigaram
    Onlar da terk ederdi olmasa param
    Canım kadar yakınım el oldu şimdi
    Dünyada dost denilen kelime yalan...

    Allah rahmet eylesin Tanju Baba'ya. Nur içinde yatsın.

  7. Comment by eroy on 10:00  

    >eysean
    teşekkürler eysean hanım ;) çok eskiye gittim ama çok seviyorum. meyhane havası veriyor bana :D

    >tugce
    ahahaha.. haydi o zaman ben hazırım :D tamam tamam gıdıklama yeter ki ;P

    >emir bey
    ya böyle hani dinledikçe daha da üzen şarkılardan. ama işte rakı da olmalı yanında.. :)

    >cansu
    oyy kuzum saol yaa.. çok bıraktım farkındayım. dur bakalım ne olacak sonu..
    cmts görüşücez.. oleyyy ;)

    >gündemdekiler
    amin.. süper şarkılar ya.. meyhane istiyorum ben :)

  8. Comment by deli mine on 15:42  

    nargile neli olacak?? peki salem olacak mi ?? tamam ben çorabima saklarim bile oky görmesin :D
    böyle baskın yaparlar kzuum işteeee.. hahayyyyy

  9. Comment by Yeditepe İstanbul on 14:06  

    Buluşmayı Avrupa Yakası'na alacağız galiba Eray. Meyhane ayarlarım ben sana :D
    Bir gün de ocakbaşı yapalım rakılı...
    Peeeeh!

  10. Comment by eroy on 19:28  

    >deli mine
    hepsi olacak kuzum ;) görüşürüz yarın..

    >gündemdekiler
    yapalım abi ya.. yalnız cidden rakı muhabbetine ihtiyacım var :)
    sarhoş sarhoş bişeyler saçmalamak çok güzel :)

  11. Comment by Tugc on 21:42  

    ya hadi yeni post.. Eroy haftada 1 kez yaziyorsun ama, olmaz kiii:)

  12. Comment by eroy on 01:54  

    blog buluşması varya ona ayırdım yazımı :D şimdi yeni yazı yazsam heba olacak diye :P