Live 4 it! haftanın klibi


Live 4 it! haftanın klibinde bu hafta kasabian - club foot' la bizimle birlikte. (pes 5' in de müziği olduğundan çoğu insanın aklında öyle kalıyor ismi) savaşan asileri görmek, hepsinin genç olması ve umursamazca direnmesi ve düşmanın yüzünü asla görmemek.. düşmanı hiç görmüyoruz o kocaman metal bi canavar. içinde insan olduğuna inanası gelmiyor. böyle savaşıyoruz hepimiz aslında hergün. bu savaşta mermiler havada uçuşmuyor. burdaki mermiler metalden değil harflerden yapılma. ve direkt kalbimizi hedef alıyor. kaçamıyoruz hepsinden.
ve karşımıza çıkan burdaki gibi kalbinde bir insanın olduğu kocaman bir metal canavar değil, karşımıza çıkan insanın ta kendisi.
herkese iyi bir hafta diliyorum..




  1. Comment by Adsız on 03:09  

    kavag etmeyelim bugün kimseyle erayim.. hadi bak sabrini ölç.. sen zaten kimsenin tavuguna kışt demezsin.. pamuk helva tadinda bi insansin nedne kavga edicez ki boşver kurşunu kelimeyi..
    cns

  2. Comment by Tugc on 08:30  

    Metal canavarları da insan yaratır ama.

  3. Comment by Tugc on 08:47  

    iPodumu buldum:) camasirlarimi yikadiktan sonra kurutma makinasina atiyordum ki, beyaz birsey parladi makinanin icinde :) iPodum. Hem artik daha beyaz :)

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 12:43  

    Hakkaten Eray yaaa, sen kavga etmezsin ki... Boşver, isteyen kavga etsin. Sen bulaşma ;) :)
    Sen isim ve adres ver, biz hallederiz :D

  5. Comment by tılsım on 13:49  

    Bugün harfler mermi olmasın.Boşver kavgayı ;).

  6. Comment by Emir Bey on 20:23  

    solisti azıcık hızlandırırsak

    rage against the machine tadı yakalarız ki çok severim

    zira bunu da sevdim

    bahsettiğim gurba benzemesinin yanı sıra r.h.c.p. a da benziyor.

  7. Comment by eroy on 01:42  

    >cansu
    teşekkürler kuzum yaa.. :)
    zaten hiç halim yoktu bugün. ne yaparsan yap bişey değişmeyince artık bişeyler yapmanın bi anlamı olmadığını görüyosun..

    >tugce
    ve her yaratıcı, yarattığını varlığın içine kendinden bi parça katar. biz de tamamen kendimizi koyuyoruz o canavarın içine. tam da insana göre bi davranış zaten.

    >tugce
    ehehehe.. sevindim bulmana. neyse bi yenilenme bi aydınlanma yaşamış ipod. bahar kokulu taze çiçeklerle :P

    >gündemdekiler
    ehehe saolun :) ama savaş diyorum ben yaa.. kimse okumuyo mu :D istesek de istemesek de içindeyiz zaten :)

    >tılsım
    duymaya alışınca artık acıtmıyo sanki kelimeler..

    >emir bey
    şimdi söylediğin gruplara gönülden katılmakla beraber bırak çocuklar kendilerince söylesinler diyim :)
    pek bi sevdim ben bunları :)