ooo papatyaaa son bir defa bana bak..



yıldız parkındaki güzel pazar günümden kalan bi video daha :) o kadar papatyanın arasına gidip de falını bakmamak olmazdı :) ilkerin benim hakkımda gördüğü rüyayı da anlatıp beni kepaze ediyor :D

  1. Comment by Adsız on 02:58  

    seni sevmeyen ölsün erayyy :D
    cns

  2. Comment by Tugc on 03:37  

    beni benden alan kısmı, "yoluyor, yine yoluyor, yine yoluyor" :D
    bi de ciddi ciddi yavaş yavaş seviyor sevmiyor yapmışsın ya..Ben sıkıntılı insan, önce yaprakları sayıyorum, öyle kısa yoldan buluyorum. :)

  3. Comment by Emir Bey on 08:52  

    "bi kızla konuşmak illa ona yazmak anlamaına mı geliyor ya?"

    ahuzhuahzuah :D

  4. Comment by Adsız on 13:48  

    ahahaha şekerim yolma o çiçeği beaa.. gün gelecek, devran dönecek!! anladın sseeeennn!!

  5. Comment by mayksisman on 22:23  

    ahaha (:

    eroy süper bi video ya ;
    hakikaten bahar aylarına yakışır bi single (:

    devamını kesinlikle beklyirouz ;)

    "benim bii sefgiliim waar,
    henüzz tanışmadığııımm"

    Eroy OST Çakil Taslarii :p

  6. Comment by eroy on 13:24  

    >cansu
    :))) saol kuzum yaa.. seni sevmeyen de ölsün ;P

    >tugce
    işte napayım umutsuz ev kedisi ruh haliyle dolaşınca oluyo böyle :)

    >emir bey
    ehehehe abi görüyosun işte gençlik ne hallere düşmüş :)

    >eysean
    ahaha :) umarım canım ya.. ama benim devranım dönüyor dönüyor hep aynı yere geliyor :)

    >triancula
    saol ;) çok seviyorum ama çakıl taşları şarkını. çakıl ismini. kızım olsun çakıl koyucam adını :) ve bi de taşları da seviyorum. şebnem ferah desen hayallerimin kadını :)
    kısa korku filmimle geliyorum şimdi.
    yakıt hücreli katil araba 1
    starring eroy.. ;P

  7. Comment by Tugc on 22:07  

    "bence fazla vaktim var, teker teker sayacagim,ohh" daha uygun dusuyor :)

  8. Comment by eroy on 22:12  

    tamam o zaman öyle olsun ;)
    çook zamanım var benim peki :)
    (sen gmail'ine bi bak ;))