duvarı çizmek tek yaptığınsa..

yarın çok uzun bir gün.. bu gece ise çok daha uzun. uyumayınca garip şeyler yapıyorum. bilmiyorum yaa.. yarından ve sonrasından korkuyorum. aslında keşke hiç bu gece bitmese de yarın olmasa.. hmm aslında yarının olduğunu görememe fikri de gelir insanın içinden. garip bişey şu hayat demekten bıkmadım usanmadım zaten..
duvara yeni bir çizik daha atmak gerek ama onu bile yapamıyorum şu an..

  1. Comment by Tugc on 03:38  

    Bir cizik daha at. Bak geciyor gunler. Sinavlarim da bitsin benim. Ben de onlara bir cizik atayim :)

  2. Comment by Emir Bey on 21:02  

    geçti bile yarın sanırım şu an,
    zor olsa ne olur ki !
    "hadi gelin üstüme korkmuyorum" zihniyeti !

  3. Comment by deniz on 00:36  

    zor olan bir gun daha gecti benim için de. hatta yarın yine zor bir gün bekliyor.haftaya da zor günler var..ama hiçbitmiyor sanki :( hep zor hep zor.anladım ki yarınlar hep zor..
    en iyi sekilde atlatmışsındır umarım.

  4. Comment by Adsız on 05:41  

    eray güneş doguyor.. bak dün bitti artık güneş dogdu.. dünü geride bırakmanin zamani.. duvari boya yeni çizgiler aticaksin artık.. daha ne yaşadik ki.. hepsi bukadar olamaz.. daha çok çizgi var canm istemeyerek de çizsen yarın ayni şansin olmayacak bu çizgiyi çizmeye.. çizgiyi çizdiginde önceki günü düşün ve mutlu olcagın birşeyler yapmiş olmaya çaliş.. yapmadiysan yarın yine güneş dogacak.. ama sen bir şeyler yap.. her şey boşluktan.. boş çizgiler anlamsiz geliyor.. sorun bu..
    cns

  5. Comment by Tugc on 01:35  

    Duvardaki cizikler yuzunden duvarcilar isyan etmisler. Insaat iscisi gonderiyorlarmis. Yeni post yazmazsan cizikleri sileceklermis.
    Valla ben onlarin yalancisiyim.
    P.S:Besiktas maci seyircisiz oynaniyormus.

  6. Comment by eroy on 17:56  

    >tugce
    evet geciyor. geri saymak bazen heyecanlı oluyor ;)
    kocaman hem dee :)

    >emir bey
    haklısın.. ama işte zihnine tam yön veremediğin zamanlar da oluyor..

    >deniz
    teşekkürler :) hergün bir diğerinden daha zor oluyor. bi silkinmek gerek. ama bilmiyorum işte. belki de yakında.

    >cansu
    oyy cnm benim. hep de teselli edersin sen beni yaa. saol kuzum. boşluk işte. büyük bir balon misali bigün her şey söner..

    >tugce
    oyy.. tertemiz bi duvara yeni bir başlangıç ;)
    oleyy yaa federasyondan nefret eden ben :D bir anda çok sevdim onları :D işte bu yaa dedim. umarım değiştirmezler.. oleyyy ;)

  7. Comment by Adsız on 10:21  

    "sabahlar olmasın" diyelim o zmana ne dersin :D

  8. Comment by Neo on 18:17  

    zaten insanın aslında uyumaması (gerçi rüyalarda da var bişeyler. onlar insanı besliyor diye düşünüyorum bir şekilde..) daha iyi olabilirdi. çünkü uyumak resetlemek gibi birşey. sabah uyanıyorsun.. ha ne nedir derken kabullenip başlıyorsun yaşamaya. gelişiyorsun. git gide algın açılıyor. yükseliyorsun. akşama doğru canavar gibi oluyorsun. aha diyorsun tamam geçeceğim bir üst noktaya. kazana 2-3 kürek daha kömür atıyorsun. süpersin. hızlısın falan derken ne oluyor? tam özgürlüğe ramak kala ve en verimli ana geldiğinde tekrar uyumak için yatağa yönelmek zorunda kalıyorsun. al sana sabah bu döngünün tekrar bölümü... iğrenç..

  9. Comment by eroy on 00:20  

    >eysean
    olmasın canımcım yaa.. tabi kimle olmasın mesela ;)

    >neo
    hmm evet bak değişik bi açıdan bakmışsın. aslında 40 saat ayakta kalıp 8 saat uyumak gibi bi fikre kapıldım şimdi. bilmiyorum belki böyle bi tempo aslında çok iyi olur.
    kısır döngüler genelde hep iğrenç gibi gelir. hep başladığın yere dönmek güzel birşey değil ;)