Live 4 it! haftanın klibi

Live 4 it! haftanın klibinde bu hafta kyle minogue - confide in me var. tek gecelik bi ilişki gibi şarkı bence ya da nasıl desem seni o anki tüm hayal kırıklıklarını ve aşkının acısını alan birini anlatıyor. aynı acıyı paylaşan iki insanın o anı paylaşmak istemesi gibi. gibi, gibi, gibi... bir sürü örnek var ve hepsi acının unutulmasıyla ilgili. farklı olan bunu nasıl yapmak istediğin de değil sonu hep belli zaten yolların nerede kesiştiğini söylüyor. ne kadar süreceği belki de esas soru.
aradığımız insan bir adım ötemizde duruyor bazen ona bir adım yaklaşmak için dağlar tepeler kadar yol katetmek gerekiyormuş gibi hissediyoruz.
neden ki bu kadar acı? istediğinin ne olduğunu bilmeden istemek. ne istiyorsun? bilmedikten sonra eline geçenden tatmin olmayı beklemek saçma.
iyi de zaten hepimizin aşk acısı var. hepimizin acılarını, sırlarını paylaştığı insanlar var, tutkuyla bağlı olduğumuz da oluyor bazen, hatta oldu da ve olacak da.. hissetmek istediğin ne? buna karar vermelisin önce?
acı, nefret, aşk, zevk, güven, mutluluk, sevgi, korku, tatmin, saygı, melankoli mi hissetmek istiyosunuz? ya da arkadaş, sevgili, dost mu arıyosunuz? bir şekilde kalbiniz acıdıysa birbirimizi anlayabiliriz demektir. içimde birşeyler eksik gibi, bir boşluk var, kaybolmuşum gibi hissediyorum, karanlıkta yolumu bulmak istiyorum.. tamam anlıyorum hepsini. bunları yaşamak kötü ama bunları paylaşmak zevkli di mi. arayıp konuşmak, bazen deli gibi tartışmak sonra da bunların üzerinden zaman geçmesi, nefret ettiğin bi insanı elini klavyeye uzattığın her anda görme şansına sahip olman ama onun seni görememesi. paralı telefonlara bakanlar gibiyim (şarkıdan olsa gerek) di mi. çokça dertlendiğin zaman bana geliyosun ve ben sendeki eksik duyguyu sana veriyorum. tek yönlü bi telefon benimkisi aramaya kapalı aranmaya ise hep açık..
biz diyorum çünkü dertlerimizi üzerimizden atamayanlar, ve bunu hayatının lanetlediği bir parçası haline getiren bizleri kendi içimizde birbirimize yakın görüyorum. küçük sorunlu çocuklar gibi. bazıları kendini büyük sanıyor, bazıları ise fazla küçük. tanımadığım bir sürü insan okursa azalır diye acım, veya yaşadığım mutlu anları paylaşırsam daha da artar. bilmiyorum ya.. sadece yazmak istiyorum. şarkının verdiği anlık mutluluk arayışını yazarak yapıyorum şu an. neden bunları yazmalıyım ki? neden hiç tanımadığım insanların önünde kendimi küçük düşüreyim ya da yücelteyim. kendimi gösterip de bundan tatmin olmak.. bi adım uzağınızda bir yığın melankolinin olduğu bi kitaplık yapıyorum sizin için hem de gönüllü olarak.
herşey istekle alakalı. iyi hissederken bunun acısının sonrasında geleceği gibi bi duyguya kapılıp bunu sevdiğinizle paylaşmanız ve onun bu yüzden sizi terketmesi. onun isteği bu senin değil.. kendi yolunu başkalarının istekleriyle çizmek. oysa bazen herşeyini size sunanlar kalemi size verip yolu sizin çizmenizi istediğinde? biliyorum ki hepimiz aynı yere götürücez o çizgiyi. ama uzun ama kısa. nerden biliyosun demeyin. sadece güvenin birazcık bana. şarkıda da dediği gibi tatmin garantisi veriyorum melankolik olarak..
ama neden böyle olsun ki? illa ki kötü mü olmalı? neden olsun ki? mutlu olabileceğinize de söz verebilirim. her duyguyu yaşayacaksınız. çünkü hepimiz bir bütünüz ve çok iyi anlıyoruz birbirimizi. anladığımızda ve bu acıyı başkasında gördüğümüzde kendi acımız hafifliyor hafifleyen her acı mutluluğu getiriyor.
elimin ayağıma dolaştığı ve heyecan duymanın ardından belki de bunu dinleyip biran kendini üzgün hissettiğimi sanmak saçmaydı. yine saçmaladım belki yazıda. ama o anı yaşıyoruz ve geçmişte kalıyor her o an. bir an aklımdan geçenleri yazdım. hayata kızıyorum bazen neden bunlar böyle değil neden şu an orda değilim, neden bu böyle diye. saçmalıyorum.. problemimi çözmem gerek.
mutlu bi hafta diliyorum herkese..

  1. Comment by Tugc on 03:11  

    Sen neden dertlendin anacim? iyiydin az once..
    Bak sana bir deyisle iyi haftalar dileyecegim.
    Airplane out of the fart, say hi to the sweetheart.
    Opuyorum.

  2. Comment by deli mine on 03:51  

    saat 4 ben 6da kalkarsam okula gidebiliyorum ama ben degil 6 da yatip hiç kalkmamak istiyorum.. yeter denilen yerdeyim.. ama yetmiyor sanirim
    cns

  3. Comment by tılsım on 23:18  

    Zaman diyorlar ama zaman yeter mi?

  4. Comment by Shaman on 00:23  

    Şarkı seçimin süper olmuş, ancak bu şarkının bi konser kaydı vardı, ses ve görüntü olarak o kayıt daha çok hoşuma gidiyor. Şarkıyla ilgili veya şarkıdan yola çıkarak yazdıkların diyeyim şarkının da ötesine geçmiş, içimde bi yerlere dokundu. (Commente dönüp bakınca popstar jürisi gibi hissettim kendimi bi an :) )
    Bugün haftam süper başladı umarım öyle devam eder ve seninki de tabi...

  5. Comment by deniz on 00:56  

    hep uzak olanı, ulşamadığımızı istemez miyiz zaten. ne vakit onu elde ederiz sonra da ne istediğini bilmiyor durumuna geliriz. zaman herşeyin ilacıdır da neden bu zaman bize istediklerimizi yapma şansını vermiyor? ben aynı anda burdaki zamanda ve ordaki zamanda nasıl olabilirim, bunu göstermiyor? fazla düşününce de saçmaladımızı düşünüyoruz. en iyisi "koyver gitsin!"

  6. Comment by Adsız on 10:22  

    görüşelim :) toplanalım iyi gelir :)

  7. Comment by Emir Bey on 16:19  

    şarkı çok güzel hatta en güzel kylie şarkısı bence,

    üstelik yazı da yazılış amacı da bence süper, illa ki paylaşmalı.

  8. Comment by oky on 18:42  

    hahah eroy var ya senin gibi pop ve hatta rnb şarkılarında bile duygusallaşabilen başka bir insan daha tanımıyorum :)

  9. Comment by Tugc on 05:29  

    ohoooo..Ne yorumlar cevaplaniyor, ne de yeni post var. Cok buyuk ihmal var.

  10. Comment by eroy on 08:46  

    >tugce
    ehehe.. bu özdeyişi hiç unutmiycam :)
    tamam düzeldim bak ;)

    >cansu
    canım benim yaa.. yeter'in de ötesine geçtin evet. ama aslında şey var, ne yetiyor bize ki bu yetsin..

    >tılsım
    zaman bizim hayatımızın değerli olduğunu göstermek için var aslında. sınırlı olduğunu bilince daha çok asılalım diye.

    >locker
    izliycem bakayım youtube'da vardır. teşekkürler, sana da iyi haftalar :)

    >deniz
    zamanı ilaç olarak ağır bi ağrı kesici ya da bi yatıştırıcı gibi düşün. krizimizi bizden alıyor belki de ama öyle bi uyuşuyoruz ki hiçbir yerimiz kıpırmayamıyor öyle geçiyor hayat. en iyisi bu ilacı hiç almamak..

    >eysean
    ben de seni özledim zaten :) emir bey bizi okuluna çağırdı. gitsek mi efendim çağırıldık bak ;)

    >emir bey
    kyle' nin en sevdiğim şarkısı benim de ;)
    uzun süredir yazmamıştım Live4it!Dark tarzında. hep mutlu olamayız di mi ;) teşekkürler ;)

    >oky
    ehehehe.. ya ben zaten, benim yaa.. :) (bak nasıl da megaloman yaptın beni bi anda :))
    öyle abi çok düşünüyorum ben şarkı dinlerken o yüzden oluyor :)

    >tugce
    sen bu yorumu yazmasaydın ben utanıp da yorumlara cevap yazmayacaktım bugün de :D

  11. Comment by Tugc on 09:17  

    Eger yeni yazi yazarsan tava atcam bak, soz .