Live 4 it! haftanın klibi

bu haftanın klibi anima - joker. geçen yıl oky sayesinde dinlediğim animayı pek bi sevdim şarkılarını pek bi kendimden bir parça saydım. heidi şarkısıyla evin içinde atlayıp zıpladım. hatıralarıma son verdim. ve şimdi jokerim diyorum ve hep olmak istediğim benden uzak olduğumu sanarken aslında taa kendim olduğumu görüyorum ya da bu da her an yaşadığım yanılgılarımdan biri. zaten çokça hayal kırıklığının üzerinde dolaşıyorum ve kırık hayallerimin parçaları ayaklarıma batıyor acı veren bir durum. zaten kabullenmişlik var ama kabullendiğimi kabullenebildim mi acaba? hayır tabii ki :) kısır döngüye giriyor olaylar burda. neyse siz şarkının tadını çıkarın. iyi bir hafta diliyorum herkese..

  1. Comment by es on 22:12  

    klibi hakkında bi fikrim yok ..
    izlemekte gelmedi içimde .. yani o zmn haftanın klibini nie koydum haftanın şarkısı olurdu diebilirsin eroy lakin kusura kalma ..
    ama şarkıyı acaip severim .. az önce yine dinledim

  2. Comment by Emir Bey on 21:19  

    arkamızdan konuşmlarınızı duymadık sanmayın :D

  3. Comment by Tugc on 10:14  

    Ben yeni geldim daha buraya. Iyi haftalar diyeyim de, umarim bi an once biter.:)

  4. Comment by eroy on 12:28  

    >margo
    haftanın klibine bir tepki mi yoksa şarkının klibine mi :) neyse en azından şarkıyı seviyormuşsun diyeyim :)

    >emir bey
    ney?.. yok öyle bişey abi elinde görüntü var mı kardeşim :P varsa da fotomontajdır :)
    eheheh valla zorla konuşturdular :P

    >tugce
    meraba tugce hoşgeldin :)
    bence bugün hemen bitsin. diğer günleri yarın düşünelim ;P

  5. Comment by eroy on 00:07  

    teamammm bee.. ben her dediğimin arkasındayım eysean gibi dün dündür bugün bugündürcü değilim :P
    dediysem sebebi var kardeşiimmm :))

  6. Comment by mayksisman on 00:44  

    benim bloguma karşı alerjisi olan blogger kardeşim eroy (:

    hakikaten bu Anima süper bi grup; tüm şarkıalrı ayrı güzel. Joker zaten 1 numara klip de sözler de şarkı da. bu ara "Yağmurla Gelen"in klibine takmış durumdayım; yakın bi zamanda eminim sen de beğenerek koyucaksın haftanın klibi oalrak. çok sıcak bi klip olmuş, yağmrular; caddeler, lunapark ve tabi ceylan!

    daha nolsun; di mi?

  7. Comment by mayksisman on 00:45  

    bu arada yağmurla gelen, youtube'da olması gerek, ;)

  8. Comment by Adsız on 09:40  

    hadi şunu yapsana diyen benim.. şeytanım ulenn :D hadi hocanin kel kafasinin fotosunu çeksene diyen benimm eroyyy.. canım benm aci çekmek ne demek.. boşvercennnn bırak erayımm gel seni eglenmeye çikariyim bu akşam :D
    iyi haftalar birader :D
    cns

  9. Comment by Emir Bey on 22:56  

    bu arada bence haftanın klibi dediğin okan bey in mustafa sandallı çalışmaları gibi olmalı =)))

  10. Comment by Tugc on 03:43  

    Cuma geldi :)

  11. Comment by Neo on 13:32  

    aslında yanılgı değil bence bu durum. bence paralel evren teorisine göre senin tüm olası seçimlerin her bir ayrı evrende yaşanmakta. tabi bunlardan bir tanesi senin en çok isteyeceğin seçim olacaktır. sıralama yaparsak yani... "farkındalık" önemli bir nokta bence bu konularda.. farkediyorsun (hissediyorsun vs) en olası seçimi ve üzüntü-kaygı tarzı bir şey duyuyorsun.

    neyse haftanın klibi altında fazla felsefe yapmamak lazım. bu arada anima'yı ben de oky sayesinde keşfettim. çok dua ederim o güne. çünkü çok değerli bir grup ve şarkılar olarak benliğimde yer ettiler o günden beri. rastlantılara inanırım ben. işte böyle oky'nin önerisi üzerine dinlediğim tek şarkı ile aklımda yer eden anima; daha sonraları rastgele kadıköy'de "vapurlarımızı vermiyoruz" tarzı bir etkinlik ile karşılaşmamız sonrasında etkinliğin bir parçası olan konser kısmında karşımıza çıkmıştı. canlı performans hiç birşeye benzemiyormuş onu anladım. orada bi güzel albümün ilk 5-6 parçasını söylediler bize... bu denk gelme durumu aniden olduğu için yeterli donanıma sahip değildik. bizler de cep telefonlarına saldırdık. öyle (çok başarılı olmayan) 3-4 tane çekim var. hatta oky'e bunları paylaşsam mı dediğimde çok sevinirim demişti falan ama ben yine bezgin bekir'lik ile bunu da erteledim. umarım bir gün atarım bir yerlere..

  12. Comment by eroy on 02:46  

    >trian
    yok kardeşim yaa.. yok öyle bi alerjim filan :) okuyorum bak cidden ;)
    yağmurla geleni izledim. ilerde birgün yine bir pazartesi günü bizimle olacak sanırım. ne zaman eylül gelir ve bizim aşk acılarımız sızlamaya başlar romatizma gibi o zaman bizimle olacaktır..

    >cns
    evet cnm hem senin hem de onun yerine geçerim ama kendim olamıyorum işte. ya da olduğum kendimi kabullenemiyorum bazen..

    >emir bey
    ehehehe o da olur inşallah bigün :) şaka bir yana olabilir aslında süprizleri bekleyin derim ;)

    >tugce
    haftayı sadece haftanın klibine bakarak sayar olunca evet çabuk geçiyor. böyle elin gitmiyor ki yazmaya zamanı yavaşlatasın :) ama neyse iyi bi hafta geçmiştir umarım :)

    >neo
    sen hiç oky' yi anima konserinde görmedin abi. sahne performanslarına hiç bakmıyor en azılı fanatikleri bile geride bırakır valla :)
    ha bi de bakalım paralel evren teorisi gerçek olacak mı zira oky ile yollarımız kesiştiği ve bu noktanın meydana getireceği olayların başlamasının aslında kısır döngü gibi olduğunu gördük. kısır döngünün içindeyiz şu an ve kesişme noktasına yaklaşıyoruz ama dur bakalım gerçekleşirse açıklarız oky ile :)