Behind blue eyes-LimpBizkit

bir, haftanın klibinde daha sizlerle birlikteyim Live 4 it!' in siz sevgili okuyucuları. limp bizkit - behind blue eyes ile bizimle birlikte. bildiğiniz gibi çok nostaljik ve yeni şarkıları geç benimseyen bir müzik arşivim var :)
bişeyler yazmak istiyorum ama kafam çok karışık be blog yani bi türlü toplayamıyorum zaten sinir oldum ben de artık kendime. hayır hep böyle yapacaksa gidip bodruma yerleşelim bari :) çünkü burda hayat zor aklın karşıksa bi türlü toplayamıyosun. bi kere trafik beni çıldırtıyo ve benzeri işte.. zaten yazabilsem güzel örnek verirdim şu an :)
oky ile cumartesi 300 spartalı' ya gittik. benim 1,5. izleyişimdi aslında zira ilk izleyişimde yarısını izlemiştim :) bu sefer tamamını izledim gibi aslında tamamını dinledim desem daha iyi önümüzde oturan çift yüzünden tam olarak filmi izleyemedim. o zaman 1,5 kez dinleyip toplamda gördüğüm sahne bakımından değerlendirirsek 0.98 görüntü ortalamasına tekabül ediyor. (allah belamı vermesin di mi :P bu kadar da saçma yazılır da olay çığrından çıkarılır mı)
durumun vehameti oky ile aramızdaki şu diyalogdan kolaylıkla anlaşılıyor (şu an size komik gelmiyo ama o an ben çok güldüm:) şimdi de gülüyorum lan sanki hala o andayım :P)
eroy: oky kaç 300 spartalıdan kaçını görebiliyosun?
oky: 130 tane filan.
eroy: :)))
işte böyle insanlık dışı şartlar altında mistisizmin ve zorbalığın nasıl da yok edildiğini gördük :P dur dur anlatıcam filmi de şimdi değil.
oky ile güzel bi yaklaşık 6 saat geçirdik cumartesi günü. hani blog buluşması olmasa görüşemiycez tabusu yıktık :)
bu arada blog buluşmamız var 31 mart'ta şimdiden ben unutmadan yazayım.
üstteki fotoğraf benim görüş açım, alttaki de oky' nin (o aralıktan 130 tanesini görmesi gerçekten bi mucize :P)
çıkışta mc donald's ta yemek de yedik geneçeterekecelele saolsun. sinema ve fast food yiyip eski çocukluk günlerimizde anne babalarımızın bizi dolaştırdığı günlere benzer bi günü daha geride bıraktık. yemekleri aldıktan sonra oky ile birbirimizi kaybetmemiz ve ben 3. katta yemeğe başlamak üzereyken oky' nin hala aşağıda benim yemek sırasında olduğum yanılgısıyal beklemesi de komikti. anlatmadan geçmeyeyim ki şu anı blogu furyasına bi katkım olsun benim de :P

  1. Comment by Adsız on 01:33  

    no one knows what it's like to be the bad man, to be the sad man behind blue eyes....

  2. Comment by Emir Bey on 10:48  

    0.98 fena değil aslında hele 1 buçuk dinleme varsa çok güzel bir de gnçtrkcll diyince aklıma o pepsi reklamındaki aptal paatenci zenci geldi :D

  3. Comment by eroy on 01:19  

    >geçerken uğradım
    yok zaten kimse bilemez yaşamadıktan sonra. güzel gözlerin ardında kötü insan olmak da ayrı bi acı zaten.

    >eysean
    ehehe zaten vermesin desen ben silip yok yok versin derdim :P

    >emir bey
    dvd' sini alıp şöyle baştan sona bi izliyim ben en iyisi evde tek başıma rahat rahat.
    amaan boşver abi ya ben ne patenciyim ne de zenci aklınıza öyle kötü şeyler gelmesin zihninizi özgür bırakın :P

  4. Comment by deniz on 03:10  

    gnam gnam gnam, karnım acıktı, hamburger olsa da yesem ya:)

  5. Comment by oky on 14:46  

    var ya tam söylemişsin ha babalarımızın bizi çocukluk günnerimizde dolaştırdığı gibi diye. hahah sinema ve sinemadan sorna hamburger yemek tam ama ha tam :)

  6. Comment by eroy on 18:23  

    >deniz
    yamiii :))

    >oky
    ziyadesiyle yerinde bir tespit olmuş di mi :))